zdroj:
tisková zpráva
Zcela jistě proto bude někým za kontroverzní považován i nedávno oznámený nový titul s názvem Poacher, i když sami tvůrci to tak necítí. Chtějí prý pouze vyrobit hru, která by měla unikátní atmosféru. Dílo vzniká v dílnách nezávislého vývojářského studia ExileWorks, založeného v roce 1999 s cílem proniknout mezi vývojářské špičky. Vize je to sice pěkná a vůbec ne skromná, ale uvidíme, kam až se dopracují s takovým tématem, jakým je lov nejohroženějších druhů zvěře.
Poacher má být first-person akcí zaměřenou na "stealth" prvky. Jak již bylo naznačeno výše, hráči se zde budou pokoušet - prodíraje se divočinou a vyhýbaje se kulkám dozorců a správců chráněných oblastí - lovit kousky nejvíce ceněné na černém trhu, tedy nosorožce, slony, gorily, ad. Budou přitom vybaveni nejrůznějšími zbraněmi. Velkou roli ve hře budou hrát i dopravní prostředky.
zdroj:
tisková zpráva
Lovecké choutky vás zavedou do hustých pralesů i na otevřené pláně. Prostředí by mělo být více než jen kulisou, mělo by být interaktivní. Hráč bude muset dbát na zátěž, kterou s sebou nese, což souvisí i s pečlivým plánováním honu ještě před samotnou výpravou. K tomu bude sloužit speciální interface vyskytující se mezi jednotlivými misemi. Hráč si s jeho pomocí bude moci nejen naplánovat svůj další lov, ale také nakoupit nové zbraně, vybavení, vozidla a prodat úlovky, případně zjistit, jak si které kousky momentálně stojí na trhu. Poacher má být prostě dosti realistickou hrou, co se těchto věcí týče, takže i každá kulka, kterou vystřelíte, vás bude stát peníze.
ExileWorks ke své práci využívají Torque engine, tedy engine vytvořený pro Tribes 2. Samozřejmě, že si jej ještě mírně upravili ku obrazu svému a dokonce i rozšířili některé jeho funkce. Kdy by se měla Poacher dostat na trh, zatím nebylo oznámeno.
28. 2. 2004 12:12 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |
Někdo považuje za kontroverzní GTA, jiný zase Postal.
zdroj: HomeLAN