Ukrajinská real-time strategie Kombat
zdroj: tisková zpráva

Ukrajinská real-time strategie Kombat

27. 12. 2003 15:15 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

3D real-time strategie s nelineárním příběhem a unikátní válečná simulace zahrnující průběh bojů 2.

světové války od samého začátku po jejich konec. To všechno má být Kombat, právě vznikající dílo ukrajinského studia Game Factory Interactive (někteří z členů tohoto týmu se částečně podíleli i na titulech S.T.A.L.K.E.R., Cossacks 2, ad.). Tvůrci prý kladou velký důraz na taktické válečnictví, ale hráč bude mít v roli velitele jím zvolené jednotky některé ze zúčastněných stran možnost dbát i o každodenní záležitosti, jako je zásobování, apod. Hra nebude přímou adaptací historických událostí světového konfliktu, umožní vám v závislosti na vašich taktických schopnostech změnit celé dějiny.

Boje budou probíhat na mapách o velikosti 20 x 20km, přičemž každá strana zde bude moci uplatnit až 15000 svých jednotek. Co se těch týče, budou ve hře zastoupeny všechny hlavní typy. Podle toho, jakou budete mít hodnost a jakou složku ozbrojených sil si vyberete, budete moci ovládat 30 až 15000 jednotek. Každá jednotlivá jednotka je navíc ještě vybavena sadou nějakých parametrů, které se mohou v průběhu války měnit. Tím je hra obohacena o prvky RPG.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Arzenál bude samozřejmě obsahovat známé zbraně i vybavení, které se budou národ od národu lišit. Když se vám podaří získat nepřátelskou techniku nebo budovu, budete ji moci použít ke svému prospěchu. Jak se bude kampaň rozvíjet, budou se vám postupně dostávat do rukou i nové typy zbraní, vybavení a techniky. A když už jsme u té kampaně, ta bude složena z řady různých misí. Vedle takových, co budou přímo spojeny s příběhem, zde však bude i několik misí vedlejších, které však mohou i tak ovlivnit celý váš postup ve hře.

Kombat nebude ošizena ani o multiplayer. Vývojáři plánují jak hru po lokální síti, tak po Internetu. Zúčastnit se bude moci až 32 hráčů na server. Zahrnuty by měly být nejoblíbenější kooperativní i kompetitivní módy. Engine, na kterém hra vzniká, vznikl také v dílnách Game Factory Interactive. Je prý velice interaktivní a obsahuje všechny dnes již běžné efekty a záležitosti, jako střídání dne a noci, počasí, roční období (to vše může ovlivnit hru), interaktivní změnu terénu způsobenou vlivem jednotek, apod. Vydání titulu je odhadováno na konec příštího roku. Už nyní mají vývojáři jasno i v tom, že chtějí vydat i nějaké editační nástroje, aby si fanouškové mohli vytvářet i vlastní modifikace.
zdroj: AV.IGN

korgull

Nejnovější články