Tomb Raider: The Angel of Darkness
zdroj: tisková zpráva

Tomb Raider: The Angel of Darkness

21. 3. 2002 17:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Již několikrát jsme Vás informovali o tom, že božská Lara Croft se ani po své smrti ještě nehodlá vzdát pozornosti jejích obdivovatelů.

Dnešní den se nese ve znamení oficiálního oznámení Tomb Raiderova zmrtvýchvstání v podobě hry, která nakonec ponese název Tomb Raider: The Angel of Darkness. Pracují na ní společně Eidos Interactive a Core Design a jak jsme se z tiskové zprávy dozvěděli, je chystána jak pro PC, tak pro PS2 a vydání by se všichni nadšenci měli dočkat na konci letošního roku.

Tomb Raider: The Angel of Darkness postaví Laru opět do role "lovce" i "lovné zvěře". Tak jako jindy i zde bude muset hlavní hrdinka spoléhat především na svůj důvtip a atletické schopnosti. Tentokrát se bude Lara setkávat s mnohem dokonalejšími postavami i situacemi, což bude na hráče vyvíjet jistý tlak a vyžadovat provedení mnohem komplikovanějšího rozhodnutí. Lara nyní bude moci komunikovat s ostatními postavami a bude mít i na výběr, jak na své cestě pokračovat.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další nové obrázky

Mnoho z Vás, kteří jste hráli některé z předchozích Tomb Raiderů jistě překvapí úplně nové provedení, včetně užití naprosto nového engine, který již bude samozřejmě podporovat veškeré přednosti nových technologií grafických karet a plně využije sílu PS2. Také příběh samotný už nebude prostým bojem dobra proti zlu. Hráče potká mnohem spletitější zápletka i komplikovanější úkoly. Také Vaše oblíbená hrdinka zaznamená určité změny co se její osobnosti týče. Vezmeme-li to po stránce příběhů, které Lara doposud coby hrdinka v PC hrách zažila, určitě ji poznamenaly zkušenosti z Tomb Raider: The Last Revelation. Slečna Croftová se díky svým zážitkům z dřívějška stala temnější, tvrdší a mnohem méně tolerantní ženou. Pokud se podíváme na tu technickou stránku, bude naše hrdinka tvořena více polygony - nyní 5000 oproti předchozím 500, což samo o sobě mluví za vše. Detailnější vykreslení nejen hlavní postavy, ale i celého jejího světa, vedlo tvůrce pochopitelně k vytvoření celkově vynalézavější, silnější i komplexnější osobnosti.

Jak jsme již naznačovali v předchozích článcích o tvorbě této hry (vesměs vycházejících z různých rozhovorů s vývojáři), bude se děj odehrávat v Paříži a nemine Vás ani exkurse naším hlavním městem - Prahou. Respektive, jelikož se příběh bude točit okolo záhadné a brutální vraždy Lařina bývalého učitele, Von Croye, budete se prodírat spíše temnými uličkami a zákoutími obou zmíněných měst. Do Paříže se Lara vydá po zoufalém telefonátu jejího někdejšího učitele, který byl osloven nepoctivým zákazníkem, Eckhardtem, aby vystopoval jednu z pěti maleb ze 14. století. Když se Lara objeví ve městě, jediné s čím se potkává je strach. Von Croy se stal obětí ošklivé vraždy. Lara se na své cestě za pravdou setkává se svou spřízněnou duší, Kurtisem Trentem, dobrodruhem, jako je ona sama, který se taktéž snaží objevit Ekhharda. Ve snaze rozplést záhadu, kterou po sobě Von croy zanechal, se Lara stále více propadá do podivných okolností vraždy, temného světa podsvětí, odhaluje temné stránky pokročilé formy alchymie a historie krve, zrady a msty trvajících po staletí.
zdroj: PR Obrázek zdroj: tisková zpráva

korgull

Nejnovější články