The Bards Tale nyní pro PS2 i PC
zdroj: tisková zpráva

The Bards Tale nyní pro PS2 i PC

30. 9. 2003 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Opět zde máme dobrou zprávu pro všechny, kteří už něco pamatují.

Zní vám snad povědomě příběh o zlém čaroději, který se zmocnil jistého města, jež pak uvrhl do věčné zimy? Pokud ano, asi jste se s hrou s názvem The Bard's Tale už v minulosti setkali na NES, Commodore Amiga nebo Apple II. Je tomu už deset let, co tento titul od Interplay a EA oblažoval hráčská srdce. Nyní, bývalý představitel společnosti Interplay a producent výše zmíněného titulu - Brian Fargo, stojí v čele vlastního studia, které se jmenuje InXile a začíná pracovat na své novém projektu. Ten se bude také jmenovat The Bard's Tale, ale podle slov Briana Farga nepůjde tak úplně o prostý remake. Nová hra, která se mimochodem řadí do žánru RPG, má být mnohem bohatší a hlavně oživenější.

Fargo má za sebou slušnou minulost v žánru RPG. Podílel se mj. i na titulech jako Wasteland nebo Fallout. Tvrdí, že spousta dnešních RPG se snaží přijít s něčím novým, ale jak se blíží datum vydání, řada speciálních úprav a jistá osobitost titulu ustoupí funkčnosti. A on rozhodně nemá v úmyslu své dílo nechat přijít o jeho křehkou duši. Celý tým má už za sebou hodně práce (více jak rok) a ještě hodně práce ho čeká (rovněž asi rok). Jen napsání všech dialogů (které mají 5000 řádek a více než 50 tisíc slov), vytvoření všech map a dohodnutí se na herních úkolech jim zabralo okolo šesti měsíců.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Děj hry, který by měl být plný různých humorných situací, by měl začít kdesi poblíž původního města Skara Brae, starověkých ruin Orknejí u severního cípu Skotska. Podle Farga má být tato oblast velice bohatá na folklór, spojovat skotské, severské a keltské mýty. Příběh, se bude stále točit okolo Barda. Až na to, že to bude cynický prevít, jemuž jde pouze o peníze. Ne že by to snad byl týpek, co by vás byl schopen přímo vyloupit, to ne. Nicméně dokáže vás šikovně odloudit od vašich peněz. Fargo prozradil, že se mu nelíbí, kolik klišé se objevuje v dnešních hrách. Myšlenka "Vyvoleného" se mu zdá hloupá a tímto směrem se prý ubírat nechce. Bard sám se ve hře setká s mnoha lidmi, kteří se o sobě domnívají, že jsou vyvolenými a také tvrdě narazí.

Příběh bude navíc hráčům zprostředkováván vypravěčem, i když to, co se bude dít, bude vlastně dosti odlišné od toho, co on bude říkat. Hráč si bude moci vybrat, zda jej bude poslouchat, nebo zcela ignorovat. Rozhodnete-li se pro ignoranci, vypravěč bude dělat vše proto, aby vás přesvědčil ho následovat. Jeho hlas by se měl údajně podobat Master Chiefovi z Halo. Hra má využívat vylepšený engine z Baldur's Gate Dark Alliance (rovněž používaný v EverQuest: Champions of Norrath). Primárně je vyvíjena pro PS2, ale zároveň se připravuje i její PCéčková sestřička. Velkou roli ve hře sehraje také muzika, která má vycházet z hudby daného regionu. The Bard's Tale by měla hráčům se 14 oblastmi, z nichž každá čítá od jedné do čtyř map, vystačit asi na 30 hodin hraní, samozřejmě v závislosti na způsobu.
zdroj: GameSpy

korgull

Nejnovější články