Po včerejším vydání hratelné demoverze střílečky F.E.A.R. 2: Project Origin, které si od nás jen za čtvrtek stáhlo 11 tisíc lidí, se mezi nadšenými výkřiky množí také otrávené stížnosti těch, podle kterých hra vypadá identicky jako první díl. Coby odpověď pro ty, kdo mají krátkou paměť nebo berou veškerý pokrok za naprostou samozřejmost, vývojáři z Monolith uvolnili dvojici srovnávacích screenshotů a videí, v nichž se snaží ilustrovat rozdíly mezi oběma hrami:
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      
    
  
    
      
      
      
        
        
          
        
        
        
          
		zdroj:
		tisková zpráva
        
      
      
    
  
    
      Osobně nemám potíž jednu rozeznat od druhé, říci však konkrétně, v čem ty rozdíly spočívají, už ale tak snadné není. Snad je to u druhého dílu detailnější prostředí, více stříkající krve či kulek ve vzduchu a obecně více zaplněný, živější prostor v hráčově okolí. Třeba je to také pestřejší barevná paleta, po níž ostatně fanouškovská komunita úpěnlivě volala, jistě pak všemu napomáhá i částečný přesun dvojky do exteriérů..
      
      
      
		...zdroj:
		Archiv
      
    
    
  
    
      
F.E.A.R. 2 Project Origin vs. F.E.A.R. - srovnávací video #1
      
      
      
		...zdroj:
		Archiv
      
    
    
  
    
      
F.E.A.R. 2 Project Origin vs. F.E.A.R. - srovnávací video #2
F.E.A.R. 2: Project Origin vyjde v ČR 13. února pro PC, Xbox360 a PS3 - více v našem zpravodajství:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
F.E.A.R. 2 PC demo venku [22.1.2009 09:09 - jd]
Co čekat od F.E.A.R. 2. dema? [19.1.2009 18:18 - levis]
Technologie a engine F.E.A.R. 2: Project Origin [16.1.2009 00:01 - tomas_sulc]
zdroj: Monolith & PCGHx