RPG Two Worlds a jejích pět magických škol
zdroj: tisková zpráva

RPG Two Worlds a jejích pět magických škol

22. 1. 2007 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Ví se tom už déle, ale teprve minulý týden to bylo potvrzeno oficiálně.

O čem je řeč? O tom, že nadcházející RPG vývojářů TopWare Interactive a Reality Pump Studios - Two Worlds - vyjde nejen na PC, ale také pro Xbox 360, a to už letos na jaře. Tři obrázky, které vám tímto nabízíme, byly pořízeny právě v oné xboxové verzi hry.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Two Worlds si zakládá na kombinaci prakticky neomezeného rozvoje postaviček a zuřivého, efektního boje, jehož nedílnou součástí je magie. A tou se nyní budeme zabývat podrobněji. Jednotlivá kouzla mají být k dostání v podobě kartiček (celkem jich je cca 70), které půjdou získat mnohými způsoby. Jednak se nechají najít a samozřejmě je budete moci také koupit. Obdržet je ale můžete i jako odměnu za splnění nějakého úkolu. V každém případě, tyto kartičky budou uspořádávány do speciální knihy magie, jež je rozdělena do pěti částí podle škol, ke kterým daná kouzla náleží. Jsou to - Vzduch, Voda, Oheň, Země a Nekromantie. První čtyři školy jsou běžně vyučovány v rámci svých společenství, ale nekromantie je černou magií a neodhalí se hráčům přímo. Abyste k ní přičuchli, musíte nejdříve získat důvěru určitých osob. Tak jako tak budete na začátku singelplayerové kampaně co se týče kouzlení zcela bezmocní, dokud nevyhledáte mistra té které školy, do níž byste rádi pronikli a nenecháte se zasvětit do základů, abyste pak mohli rozvíjet své schopnosti přes všech pět kruhů, jež každou ze škol tvoří.

Jaká kouzla jsou přiřazena k Ohni, asi tušíte. Naučíte se ovládat tento živel a sežehnout třeba i několik nepřátel najednou. Magie vyzývající Vodu z vás udělá takové Mrazíky, když vám ukáže, jak protivníky ochromit nebo i zabít s pomocí různých mrazivě ledových kouzel. Ve škole zasvěcené živlu Vzduchu, si osvojíte umění šlehat blesky, vyvolávat tlakové vlny a podobné kousky. Avšak nejvšestrannější budou asi kouzla pod záštitou Země. Kdo se vydáte touto cestou, budete schopni vyvolat stejně dobře zemětřesení jako léčit zranění. A konečně, podaří-li se vám dostat k Nekromantii, naučíte se ovládat nemrtvé, vyslat kletbu nebo uvrhnout smrt na koho ukážete. Vedle klasických magických karet vám hra poskytne i speciální kartičky pro efektivnější kouzlení (např. spotřebujete méně many, anebo se zvýší účinek daného kouzla, atd.). Na jedno kouzlo budete moci použít až tři takové "posilovače". Jinak používání magie má být velmi jednoduché. Samozřejmostí budou tzv. horké klávesy.
zdroj: PR

korgull

Nejnovější články