RPG/FPS Precursors se připomíná
zdroj: tisková zpráva

RPG/FPS Precursors se připomíná

29. 6. 2007 20:20 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Už je to více než dva roky, co se vývojářský tým Deep Shadows zabývá tvorbou sci-fi hry Precursors a více než rok, co jsme o tomto díle psali naposledy.

Precursors nastupuje po Boiling Point, FPS akci z roku 2005, která sklidila značný úspěch (recenze). Vzhledem k tomu, že se objevily nové screenshoty, máme možnost si tento titul dnes znovu připomenout, přestože se jeho vydání pravděpodobně nedočkáme dříve než v příštím roce. Začněme tedy tím, že se vlastně jedná o první next-gen projekt Deep Shadows. Žánrově bude mít Precursors nejblíže asi akční RPG, avšak zároveň kombinuje prvky FPS i vesmírných bojových simulátorů. Inspiraci tvůrci hledali v knihách spisovatele Andreho Nortona, konkrétně se prý snaží dosáhnout atmosféry nastolené románem Solar Queen, nicméně přímou spojitost děj hry s Nortonovými díly prý nemá.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Co se týče technické stránky, Precursors je postavena na technologii Vital Engine 3, která byla navržena speciálně kvůli podpoře systémů jako Windows Vista, X360 a PS3. Představa vývojářů je taková, že hráčům nabídnou otevřený herní svět, nelineární příběh, stovky různých questů (celkem se počítá se čtyřmi sty) a v neposlední řadě také dobrý RPG systém kladoucí důraz na diplomacii a špionáž (hra zahrnuje speciální "stealth" mód, který vám umožní dostat se nenápadně odněkud někam nebo zlikvidovat nepřítele tak, aby si toho nikdo nevšiml). To ovšem neznamená, že by se v této hře neužívalo zbraní. Naopak. K dispozici jich budete mít více než 15 různých typů, od standardních, přes organické, až po naprosto neobvyklé sci-fi kousky. Většinu zbraní půjde upgradovat a zdokonalit tak některé jejich vlastnosti, jako přesnost, velikost zásobníku, aj. Zadaro to pochopitelně nebude a leckdy k tomu budete potřebovat i určité schopnosti. Specifickou záležitostí jsou již zmíněné organické zbraně. Ve většině případů půjde o zvířata disponující nějakým přirozeným obranným mechanismem (jedovaté sliny, apod.). Pro "dobití" takovýchto zbraní bude třeba sáhnout po odpovídající potravě. Zláštní kapitolu skýtající různé bonusy a vylepšení, budou představovat artefakty, na něž v průběhu hraní také narazíte.

Herní svět bude tvořen co do podmínek velmi rozmanitými, obyvatelnými i neobyvatelnými planetami, a i když bude otevřený, vy se jím nebudete pohybovat jen tak bezcílně. Na svých cestách budete potkávat různá NPC, která vás budou vysílat na různé mise, z nichž některé budou mít lineární, jiné nelineární charakter. Řadu těchto úkolů půjde vyřešit více než jedním způsobem. Některé budou dosti přímočaré, u dalších budete muset uplatnit trochu více důvtipu, smyslu pro diplomacii, apod. Za vyřešení mise vás samozřejmě čeká odměna, a to v podobě peněz i bodů, jimiž posunete svou postavičku zase o něco dále. Cestovat mezi planetami budete vesmírnou lodí. V rámci planet pak navštívíte mnoho různých míst - tropické džungle, riuny mrakodrapů, města, hory, podvodní jeskyně, přelidněná tržiště, atd. Spousta míst bude ukrývat nějaká tajemství a nepřátelé budou číhat za každým rohem. Čelit budete muset mnoha různým druhům kreatur, s různými modely chování.
zdroj: CVG, PCGames.de

korgull

Nejnovější články