Profi-zlodějem ve stealth akci Stolen
zdroj: tisková zpráva

Profi-zlodějem ve stealth akci Stolen

18. 2. 2005 20:20 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Filmy jako Aféra Thomase Crowna, Past, ale také Mission Impossible se staly inspirací londýnskému vývojářskému týmu Blue 52 při tvorbě nadcházejícího projektu s názvem Stolen (PC, PS2, Xbox).

Ten bude pouze single-playerový a jeho vydání se očekává už v březnu. Pokud jste některý ze zmíněných filmů viděli, asi vás nepřekvapí, že v nové hře ztvárníte roli profesionálního zloděje - v tomto případě spíše zlodějky jménem Anya Romanov, jejíž skvělé, téměř "super(wo)manské" schopnosti nejsou pouze zásluhou přírody, ale také technicky vysoce vyspělého vybavení. Anya je poměrně hodně drzé a sebevědomé děvče s vysokými ambicemi.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Děj Stolen se odehrává během voleb starosty města Forge City. Kandidáti nehrají tak úplně fér a vy se při své práci pro jednoho tajemného klienta ocitnete přímo v centru dění, na straně jednoho z možných starostů. Většinu hry strávíte přímo ve městě, anebo v jeho blízkém okolí. Hlavní lokace jsou prý čtyři, od muzea po satelitní stanici jak vystřiženou z bondovek. Anya bude mít k dispozici perfektní "nádobíčko". Některé z věcí určitě budete znát (brýle pro noční vidění, ad.), jiné by pro vás měli být nové. Za nejunikátnější věc tvůrci v rozhovoru pro FileFront označili "Sonic Visor", s jehož pomocí odhalíte vše, co v přilehlé místnosti vydává nějaký zvuk. Objekty, které jsou tiché a tedy v prvním momentě "neviditelné", pak může zjistit technikou podobnou sonaru, zachycením odraženého zvuku (zde se tvůrci inspirovali ve filmu Daredevil).

Potýkat se budete se spoustou různých nástrah. Vedle lidských stráží byste měli počítat i s různými bezpečnostními roboty, automatizovanými pastmi, senzory pohybu, laserovými překážkami, mechanickými a elektronickými zámky, bezpečnostními kamerami, plynovými komorami a dalšími překvapeními. Mimochodem, pokud jde o souboje, Anya je tvrdá bojovnice, ovšem nikdy nikoho nezabíjí. Její postup je založen na opatrnosti, proto bude třeba zpacifikované nepřátele odklízet z dohledu jejich kolegů a kamer, které by jinak ihned spustily poplach. Jenže temná zákoutí také nemusí být řešením, neboť jsou strážní vybaveni baterkami, a když mají pocit, že něco není v pořádku, prohledají kdejaký kout.
zdroj: PC.IGN, FileFront, WP

korgull

Nejnovější články