Podrobnosti o Battlefield 2 a první obrázky
zdroj: tisková zpráva

Podrobnosti o Battlefield 2 a první obrázky

20. 4. 2004 17:17 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Sobotní předčasné odhalení druhého dílu Battlefieldu dnes donutilo Electronic Arts k uveřejnění premiérových screenshotů a tiskové zprávy, která oficiálně oznamuje toto pokračování multiplayerové akce zasazené do moderní doby.

Battlefield 2 zdroj: tisková zpráva V ní se proti sobě utkají tři vyvážené vojenské mocnosti - Spojené státy americké, Čína a fiktivní koalice Středního Východu (Middle East Coalition), což silně připomíná rozložení stran z C&C: Generals. Každá bude mít k dispozici výzbroj odpovídající skutečnosti a povaze daného národa - například u Číňanů sovětská technika a u amerických mariňáků třeba M203 granátomet, tank Abrams, helikoptéra Apache nebo vůz Humvee. Dějištěm bojů se však ze zřejmých důvodů stane pouze Čína a Střední Východ, konkrétně se zatím hovoří pouze o městech nebo lesích.

Do války v Battlefield 2 se zapojí až 100 lidí současně, kteří mohou využít některý z více než třiceti ovladatelných dopravních prostředků. Nebo se v Commander módu při pohledu zeshora stát velitelem rozdělujícím úkoly, určujícím taktiku či přivolávajícím dělostřeleckou podporu. Vývojáři ze stockholmské pobočky Digital Illusions při tvorbě map myslí i na zábavu menších týmů a vyvinuli proto systém, který bude automaticky zvětšovat nebo zmenšovat mapu podle aktuálního počtu připojených hráčů. Ti budou nejen za své týmové zásluhy na bojišti, ale také například za opravování vozidel nebo léčení zraněných odměňováni zkušenostními body v rámci globálních hodností. Všichni mají mít možnost vypracovat se z obyčejného vojína až na pozici generála, který bude disponovat zvláštními privilegii a výhodami jako třeba výše zmiňovaný Commander mód.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Co se týká technického zpracování, autoři Battlefiedlu 2 slibují kompletně nový engine, na kterém pracují už rok a mají na něj od EA větší rozpočet. Ale podobné fráze jsme slyšeli už tolikrát, že by se asi nikdo z nás moc nedivil, kdyby v reálu šlo jen o mírně upravenou technologii z posledního BF: Vietnam. Engine prý bude podporovat dohlednost do větší vzdálenosti a nový systém terénu, průstřelnost některých materiálů, dynamické světelné efekty, rag-doll fyziku, multi-texturing s vysokými detaily a normal mapping charakterů nebo dopravních prostředků. Vylepšení by se měl dočkat rovněž zvuk společně s boty v singleplayeru. Termín vydání druhého dílu Battlefieldu byl stanoven na jaro 2005.

zdroj: PR, PC.iGN, GameSpy

jd

Nejnovější články