Oznámení nové válečné akce Brothers In Arms
zdroj: Archiv

Oznámení nové válečné akce Brothers In Arms

13. 4. 2004 23:23 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Jestli máte pocit, že těch oznámení bylo dneska ještě málo, přinášíme vám další.

Tentokrát se jedná o novou válečnou hru - první z plánované série - s názvem Brothers In Arms, na kterou minulé týdny navnaďoval web WarStory.net. Na jejím vývoji spolupracují společnosti Ubisoft a Gearbox Software, které zároveň zveřejnily prvních sedm screenshotů ve vysokém rozlišení, jež můžete najít v naší galerii.

Brothers In Arms má být tou nejrealističtější a nejautentičtější first-person střílečkou založenou na událostech 2. světové války, jaká kdy vyšla. Alespoň podle tiskové zprávy. Dočkat byste se jí měli letos na Vánoce, tedy pokud vlastníte PC nebo Xbox. Majitelé konzolí GameCube a PS2 si budou muset počkat na začátek příštího roku.

Děj této hry by měl být založen na skutečném a pravdivém příběhu a zapůsobit svým zpracováním i na hráčovy city. Hlavním hrdinou bude četař Matt Baker, velitel výsadkové skupiny v tzv. D-Day, tedy v den, kdy došlo k vpádu Spojenců do Normandie. Jde o fiktivní osobu inspirovanou skutečnou osobností. Vaším úkolem bude v roli Bakera vést vaše muže, uchránit jejich životy a splnit cíl dané mise - nepozorovaně proniknout na území Francie, posílit řady amerických vojáků a oslabit německý protiútok.

Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv
nové obrázkykompletní galerie

Herní prostředí je vyvíjeno za použití dobových fotografií, archivních dokumentů a výpovědí očitých svědků. Jejich studováním prý tvůrci strávili několik let. Dokonce se jali do svého projektu zapojit i člověka jménem John Antal (Airborne Ranger, U.S. Army), který je autorem mnoha vojenských strategických manuálů. Brothers In Arms jako takové je podle článku na UGO založena na misích a hráč bude mít možnost přepínat se mezi dvěma zbraněmi jako je tomu například v Halo. Podobně jako v konkurenčním Call of Duty nebude hlavní hrdina sám - své spolubojovníky bude moci komandovat, udělovat jim různé příkazy apod.

Autor článku na UGO rovněž zmiňuje, že se tvůrci skutečně velmi věnovali všemožným detailům. V první řadě jim šlo o historickou přesnost a až v druhé o nějaké umělecké ztvárnění. Netýká se to jen grafického zpracování, ale i fyziky (rag-doll efekty apod.). Postavičky vypadají velmi realisticky, což má hráčům umožnit ztotožnit se akcí a skutečně ji prožívat. Vedle single-playerové části hry by neměl chybět ani multiplayer. Další podrobnosti bychom se měli dozvědět na letošní E3.
zdroj: PR, UGO

korgull

Nejnovější články