Odhalení Star Trek: Legacy
zdroj: tisková zpráva

Odhalení Star Trek: Legacy

15. 1. 2006 13:13 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Prostřednictvím časopisu Game Informer došlo k exkluzivnímu odhalení Star Trek: Legacy, což bude hybrid mezi strategií a akci, samozřejmě s oficiální licencí od držitele práv (Paramount/Viacom) na tento slavný sci-fi seriál.

Hru připravují Mad Doc Software (autoři Star Trek: Armada II) a vydá ji v září 2006 na PC/X360 firma Bethesda Softworks. Po probdělé noci, strávené lozením po zahraničních diskusních fórech, se domácí fanouškovské stránce StarTrekGames.cz včera podařilo schrastit prvních pár scanů a podrobností:

    Příběh hry se točí okolo tajemné pradávné civilizace Ikoňanů (zmíněna ve Star Treku spíše jen okrajově hned v několika epizodách, např. TNG – "Contagion"), kteří měli velice vyspělou technologii a krom jiného ovládali i cestování časem. A právě za pomoci jejich zařízení se pokusí vulkánský vědec Sovac realizovat představu jakési mytologické Utopie. Bohužel si k tomuto jistě bohulibému cíli vypomůže ještě nějakou tou aliancí s Borgy a neštěstí je na světě... [více v článku na fansite]
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Z Game Informeru jsme se dále dozvěděli (thx Kovi!), že singleplayerovou část Star Trek: Legacy, která se má skládat ze tří ér (Enterprise, originální série a The Next Generation), budete hrát pouze z perspektivy Federace a vámi ovlivnitelnou evoluci flotily začnete na Jonathan Archer's Enterprise NX-01. V pozdějších fázích hry budete mít pod velením jen přibližně čtyři vesmírné lodi, tedy Capital Ship a několik menších. Vítězstvím v bitvách získáte tzv. Command Points, za které si lze nakoupit nové jednotky (ač to prý vždy nemusí být nejvhodnější taktika) nebo zdokonalit ty stávající o lepší štíty nebo silnější photonová torpéda.

V boji budete moci udílet příkazy své letce, jako třeba definovat přesný úhel, pod kterým má napadnout nepřítele, nicméně tahle část hry půjde nechat i na počítači, abyste měli čas věnovat se jiným věcem. Tvůrci chtějí všechny lodě (včetně těch vašich, jejiž ztráta má mít velký význam) hodně svázat s určitou postavou, takže zapomeňte na nějakou generickou umělou inteligenci. Styl boje každého důležitějšího plavidla se bude odvíjet od charakteru kapitána, takže kupříkladu Enterprise-D střihne specifické manévry z hlavy Jean-Luca Picarda. Po vizuální stránce je kladen důraz na poškození lodí, k čemuž se využijí různé druhy mappování pro věrohodné ztvárnění trhlin a kráterů na trupu. Chybět by neměl ani multiplayer a ve výsledku se podle slov autorů máme těšit na nejlepší Star Trek hru všech dob, nejen na další z nekonečné řady titulů sázejících jen na známou licenci.
zdroj: StarTrekGames.cz, GameInformer

jd

Nejnovější články