Ochutnávka z rozhovoru o Vietcong: Fist Alpha
zdroj: Archiv

Ochutnávka z rozhovoru o Vietcong: Fist Alpha

26. 9. 2003 16:16 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Producent Jarek Kolář z brněnského studia Pterodon dnes poskytnul online médiím balíček s půltuctem čerstvých screenshotů z Fist Alpha, prvního datadisku pro úspěšnou taktickou FPS Vietcong.

Namísto opakování starých informací o náplni hry pořád dokola vám raději nyní nabízíme malou ochutnávku z novinek, které jsme o Fist Alpha vyzvěděli a přichystali pro publikování v dvacetiotázkovém interview začátkem příštího týdne:

    Tiscali Games: Můžete nějak (třeba procentuelně) odhadnout, jak dlouhý bude příběh datadisku v porovnání s původní hrou? Bude singleplayerová kampaň obtížnější nebo snadnější na dokončení než v původní hře?

    Jarek Kolář: Co se týče počtu singleplayerových levelů, tak je velikost datadisku v porovnání z původní hrou asi třetinová. Levely jsou ale rozsáhlejší, takže procentuelně je datadisk určitě větší než třetina původní hry. Singleplayerová kampaň by měla být rozhodně vyváženější a její obtížnost dle nastavení. Z hlediska multiplayeru je obsah datadisku větší než v původní hře.
Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv Obrázek zdroj: Archiv
nové obrázkykompletní galerie
    Tiscali Games: V připravovaném přídavku Team Sabre pro tak trochu konkurenční titul Delta Force nebo Joint Operations či Battlefield: Vietnam je slibována možnost plného ovládání vozidel, vrtulníků nebo lodí. Neplánujete přidat do hry něco podobného i vy oproti naskriptovaným scénám? A jaká bude role nově oznámených letadel jako bombardér B52, F-105 Thunderchief a F4 Phantom?

    Jarek Kolář: Fist Alpha se stále odehrává v členitých levelech, kde na vojenskou techniku není vůbec místo. Ve Vietcongu se zatím snažíme dovést k dokonalosti hratelnost pěších vojáků a ručních zbraní. Pokud bychom se snažili totéž provést s vojenskou technikou, bylo by na to potřeba hodně času, který pro vývoj Fist Alphy nemáme. Zmiňovaná letadla se objeví v singleplayerové kampani pouze jako součást děje a prostředí, hráč nebude mít možnost přímé interakce s těmito letadly... [více v kompletním rozhovoru příští týden]
zdroj: PR, vlastní zpráva

jd

Nejnovější články