Pokud tedy domácí vývojářský tým Chaos Concept někdy dokončí svůj titul UFO: Extraterrestrials, který se bolestně rodí již tři roky v nelehkých amatérských (občas se tomu vznešeně říká "nezávislých") podmínkách, bez silného investora a s tím spojenými problémy. Tato tahová hra stojí trochu v pozadí vedle tří známějších podání mimozemšťanů od ALTARu, ale měla by se více blížit předloze X-COM od Microprose a také má podle mého názoru mnohem vkusnější grafické zpracování. Svědčí o tom kolekce čerstvých screenshotů (thx Slower za tip), které ukazují obrazovku s výzkumnou laboratoří, stavbou báze, inventářem vojáka, transportní lodí a jejich pohybem za úkoly po zeměkouli.



Podrobnosti se o UFO: Extraterrestrials dozvíte v loňském článku nebo na oficiální stránce, kde se mimochodem hledá programátor se znalostí C++ z Prahy (klidně i student) a kde také padla zmínka o již 62 předělaných levelech.