Nyní se však budeme věnovat jejich dalšímu, nedávno ohlášenému titulu - novému pokračování série Kohan s podtitulem Kings of War. Ano, nyní již můžeme s jistotou tvrdit, že jde skutečně o pokračování strategie Kohan: Immortal Sovereigns a zároveň tedy o hru, o které jsme se poprvé dozvěděli při loňské E3. Z toho je tedy patrné, že Kohan: Kings of War má za sebou už více než rok vývoje, ale ještě pěkných pár měsíců vývoje čeká, protože její vydání je na programu až v prvním čtvrtletí příštího roku.
I když je tento nový titul považován za druhý díl oblíbeného Kohana, vývojáři chtějí představit úplně nový zážitek. I tak ale postupují, aby nic nebránilo ani novým hráčům se do této hry vžít, stejně tak, jako aby fanouškové první části s ní stále měli nějaké pojítko. Důraz je kladen na příběhy jednotlivých postav a jejich základ je klasickým bojem dobra a zla. Přesto se hra neomezí pouze na pohled z té ctnostnější strany, důležitou roli zde sehrají samozřejmě i úhly pohledů těch "záporných" postav. Tvůrci se také rozhodli zvolit tentokrát trochu jiný přístup k hratelným frakcím. Shledali totiž, že se hráči vyžívají ve větší variabilitě. Připravili tedy skupinu frakcí, které obstarají hrdiny (z celkových 70 jich bude 40 nových) a technologie (včetně kouzel) a skupinu ras, které se postarají o jednotky a budovy. Čtyři strany z původního Kohana (Ceyah, Council, Nationalist, Royalist) budou smíchány ještě s několika novými, jež hru prý skutečně okoření. Dále pak přidají ještě šest dalších hratelných ras - Drauga, Gauri, Haroun, Human, Shadow a Undead. Hráči si vyberou frakci a v závislosti na této volbě dostanou možnost rozhodnout se pro jednu z několika daných ras. Bude k dispozici mnoho různých kombinací, což se pak odrazí a na způsobu hry.



nové obrázkykompletní galerie
Kings of War se chystá být v mnoha ohledech lepší než její předchůdce. Bude vybavena novým interface, který by měl hráče spíše navést k většímu rozvážení taktiky než k zběsilému odklikávání maličkých ikonek. Kromě toho má být hra plně 3D, s animovanými 3D jednotkami, 3D terénem s ohýbajícími se stromy a valícími se skálami. Chybět by neměly ani různé efekty, jako je např. kouř vzniklý explozí. To vše za podpory Gamebryo enginu od NDL. Hra bude vydána spolu s editorem,a to nachlup stejným, jaký užívali sami vývojáři.
Jednou z největších novinek bude asi to, že sídliště budou moci být obehnány zdí, tudíž k jejich dobývání budou potřeba také nějaké obléhací prostředky. Přesto by se chtěli tvůrci vyvarovat přetvoření hry na simulaci pevnosti. Ovládání armád bude více méně obdobné tomu v původní hře, ale v několika ohledech trochu rozšířené. Budete řídit větší skupiny vojáků a řadit je do různých formací, s tím, že budete moci velice rychle armádu posílit o předem utvořené družiny. Titul se bude moci pochlubit jednou kampaní rozdělenou do pěti kapitol a jedné vyhrazené tutoriálu. V plánu nechybí ani multiplayer.