Její tvorba byla zahájena, resp. oznámena na počátku července a jak jste se mohli z poměrně rozsáhlé zprávy, v níž jsme vás o hře prvně informovali dozvědět, ocitnete se ve virtuálním světě 24. století.
Herní svět obsahuje pět ohromných měst na Zemi, mnoho vzdálených kolonií roztroušených daleko za sluneční soustavou, kterou známe a několik speciálních lokací jako vesmírné základny a obrovská vesmírná loď. Města jsou rozdělena do pěti až osmi sekcí. Architektura bude sice pozemská, ale těžce futuristická. Zato kolonie se budou od pozemských stylů podstatně lišit. Veliké rozdíly budou i mezi všemi koloniemi navzájem. Možná vás napadne, jak se bude mezi těmito místy cestovat. K dispozici dávají tvůrci hráčům jakési brány, nejspíš něco na způsob hvězdných bran v oblíbeném seriálu StarGate. Vechny tyto brány budou navzájem propojeny, takže se z jednoho místa budete moci dostat na kterékoliv další. Cestování pochopitelně nebude zadarmo.



nové obrázkykompletní galerie
Jak jste se mohli dočíst ve starším preview, hráč nebude mít na výběr několik ras, jak se obyčejně v těchto hrách stává. Face of Mankind obývá pouze lidské pokolení. Přesto si budete moci vybrat jednu z deseti možných organizací, mezi nimiž pak můžete různě přecházet.
Face of Mankind se bude od jiných podobných titulů lišit ještě v jedné podstatné věci. Nebude zde klasický RPG systém založený na tzv. "skills". Bude zde jakási struktura hodností, která bude závislá na tom, jak jste uspěli v dané misi. Ne na tom, jak dobře jste zacházeli se zbraní, ale na skutečných výsledcích dokončené mise. Čím vyšší hodnosti dosáhnete, tím větší zodpovědnost na vás padne.