Vaším hrdinou bude Alex Dee a můžete si vybrat, zda půjde o mužskou nebo ženskou postavu. Ať tak či tak, jeho/její DNA bude shodné s DNA J.C. Dentona z původní hry, jinými slovy půjde o jeho klon. Děj hry má být nelineární, s mnoha možnostmi volby i několika otevřenými konci. Vývojáři z ION Stormu totiž kladou velký důraz na "replaybilitu", tedy možnost hrát Deus Ex 2 opakovaně a přicházet na nové věci.
Vedle zobrazení zdraví a bio-mod energie budete moci z dalšího ukazatele i jednoduše zjistit, jak viditelný (nebo lépe neviditelný) jste pro ostatní. Prostředí hry bude plné lidských postav a různých kreatur, každý typ existence má mít svoji vlastní taktiku a inteligenci. Zatímco podivná monstra si s nějakým náročnějším plánem nebudou lámat hlavu, vojáci nebo strážci se mají chovat důmyslněji.



nové obrázkykompletní galerie
Stejně jako v řadě jiných stříleček, i zde díky technologii rag-doll uvidíme precizní zpracování animací smrti, efektně prý vypadá především pád ze schodů. Mrtvá těla můžete samozřejmě různě schovávat, aby zbytečně nebudila pozornost. Jak jsme již zmiňovali mnohokrát, Deus Ex 2: Invisible War běží na modifikovaném Unreal enginu. Podle dojmů účastníků prezentace na E3 vypadá hra i za běhu výborně, práce světla/stínu se prý mohou dokonce rovnat s tím, co jsme viděli ve Splinter Cellu.
Podrobněji jsme o E3 demu a jeho náplni psali již v této novince, u které se také slušně rozběhla diskuse na téma, jaké PC považují dnes vývojáři za průměrné. Odpověď se hledá těžko, ale hra prý dobře běží na Pentiu 4 2GHz s GeForce4 (aby ne). Pochopitelně asi nepůjde o minimální konfiguraci, i když o té zatím nikde nepadlo ani slovo a osobně se domnívám, že v našich poměrech ji budeme označovat jako přehnanou. Deus Ex 2: Invisible War vyjde pro PC a Xbox na podzim letošního roku. Více informací z E3 se můžete dozvědět v preview na PlanetDeusEx, LoadedInc a nebo SharkyExtreme.