Dnes vám z této velice realisticky pojaté hry můžeme nabídnout první sadu obrázků. Tentokrát prý můžete v MVP Baseball 2003 čekat úplně nový interface pálky/nadhozu. Byl totiž přepracován s ohledem a větším důrazem na výkon nadhazovače, pálkařův rozmach a realistickou fyziku balónu. Podrobný popis, jak to celé funguje naleznete v tomto interview (anglicky). Nový bude také systém hráčů v poli. V tomto případě je asi největším přídavkem "Throw Meter", který umožní těmto hráčům vybrat si, jak prudce chtějí míč hodit.



nové obrázkykompletní galerie
Co se týče umělé inteligence, zaměřili se tvůrci na to, aby běžci byli dost inteligentní, ale zároveň i konzervativní. Oproti předchozím hrám série, bude mít tentokrát hráč všechny běžce pod vlastní kontrolou pomocí tzv. systému Picture-In-Picture. Každý běžec bude ukázán ve zvláštním okně a jeho ovládání budete přejímat pouhým kliknutím na ikonu, která ho znázorňuje. Hra je sice pojata více jako simulace, ale i začátečníci by si prý měli užít minimálně stejně tak dobře jako v nějaké arkádě.
MVP Baseball 2003 vám nabídne 10 typů nadhozů - 2 Seam Fastball, 4 Seam Fastball, Cut Fastball, Curveball, Slider, Changeup, Sinker, Splitter, Knuckleball a Screwball. Pravděpodobně proto, že se tento sport nedá provozovat bezmezně za jakéhokoliv počasí, zde nebudou žádné výlevy Matky Přírody. Přesto budou mít na samotnou hru velký vliv alespoň povrch hřiště a síla, popř. směr větru. Jako ke každému sportu, i k baseballu patří nejrůznější zranění, která se objeví i v tomto titulu. Celkem jich bude 20 typů a každé z nich se přímo projeví na kariéře hráče. Např. nadhazovač může mít namožené šlachy v lokti, což ho odstaví na min. 6 týdnů. MVP Baseball 2003 vám toho ale nabídne ještě mnohem více.
Hru, která je nyní ve vývoji již zhruba více než rok a půl, si budou moci zahrát nejen majitelé PCéček, ale také PS2 a Xboxů. K dostání by měla být již v březnu.