Gangsterka Godfather opět v obrazech
zdroj: tisková zpráva

Gangsterka Godfather opět v obrazech

25. 1. 2006 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Pro čekatele na hru Godfather podle filmu Kmotr dnes máme trojici nových screenshotů.

Jak jste se měli možnost dočíst už dříve, termín vydání této gangsterky byl ve jménu kvality odložen z loňského listopadu na letošní březen, kdy mají vyjít verze pro PS2, Xbox a PC, zatímco verze pro X360 a PSP jsou zatím ještě ve vývoji a vyjdou později (s vyřčeným trošku kontrastuje fakt, že novinářská PC preview-verze, kterou nedávno obdržely papírové magazíny, prý byla hodně zabugovaná - pozn.jd). V rozhovoru, který před pár dny zveřejnil magazín IGN, se tvůrci blíže svěřují s okolnostmi odkladu i s tím, co všechno podnikli od loňského července, kdy se k posunutí vydání rozhodli. Prozradili také, že ohlasy testerů na hru byly dosud až výjimečně pozitivní.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Godfather bude podle všeho velmi komplexní hrou. Hráč bude mít naprostou volnost ve způsobech, jakými se bude herním světem prodírat. Může jít přes mrtvoly, stejně jako se snažit vyjednávat. Interakce s postavami ve hře bude velmi důležitou součástí všeho dění a proto i této stránce se vývojáři v nastaveném čase věnovali. Neméně pozornosti věnovali rovněž systému boje, ať už je řeč o boji přímém, beze zbraně, anebo se zbraní. Lecos, co se vyskytne po ruce, budete moci sebrat, hodit, případně nebude problém chytit za flígr a prohodit oknem třeba i rovnou samotného nepřítele.

V některých misích, nejlépe v těch s prvky špionáže, bude vhodnější zvolit (na jedné z nových ukázek zachycenou) taktiku škrcení, která nadělá mnohem méně randálu. Tuto záležitost prý tvůrci stále dolaďují. Godfather je celkově vyvíjena s důrazem na zábavnost. Leccos se prý vývojáři přiučili u slavného GTA. Očekávat proto můžete relativně velkou volnost, i když trochu odlišnou od GTA, neboť zde bylo třeba implementovat navíc ještě specifický příběh, z čehož plynou určitá omezení. Výsledek je proto takový, že se hra bude rozvíjet od zpočátku více na mise orientované, po poněkud volnější zážitek. Nemluvě o tom, že se v herním světě střetnete s více než stovkou lokací známých z původního filmu.
zdroj: homepageIGN

korgull

Nejnovější články