Galaxie jako na dlani v Precursors
zdroj: tisková zpráva

Galaxie jako na dlani v Precursors

22. 5. 2006 15:15 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Dá se říci, že to, co se Deep Shadows naučili při vývoji Boiling Point, nyní zužitkují v rámci práce na mixu RPG / FPS Precursors.

Opět by totiž mělo jít o ohromnou nelineární hru, nabízející monstrózní žijící, v případě Předchůdců sci-fi svět a předkládající před hráče stovky možností a úkolů. Nyní snad i bez bugů. Stejně jako při hraní třeba Oblivionu, i v Precursors se budete moci vykašlat na hlavní dějovou linku a jen tak se poflakovat po světě, plnit subquesty od NPC a odhalovat skryté kouty vesmíru, ať už ledové pláně, džungle nebo sluncem rozpálené savany a trosky bývalých měst. Z toho důvodu se ve hře dočkáte i mnoha druhů dopravních prostředků jakými jsou auta, mechy, tanky nebo vrtulníky, přičemž po nasednutí do vehiklu se hra přepne do third-person pohledu. To však zase neplatí pro vesmírné bitvy, které se budou odehrávat ve stylu Freelancer, tedy v pohledu z kokpitu.


Zbraňový arzenál by měl být složen převážně z biologických zbraní a některé kousky vypadají opravdu zajímavě. Typickým příkladem je tzv. chain-lightning gun. Vypadá jako oliheň, která se přisaje se na vaše předloktí. Tato „olihňopuška“ střílí ze své tlamy elektrostatické výboje a pro nabití ji musíte nakrmit kyslíkem ve formě tří emzáckých semen, které si nacpe do pusy pomocí chapadel z jejích zad. Takový raketomet je zase ve skutečnosti agresivní zubatá bestie, plivající výbušné projektily, přičemž přebíjení znamená nakrmit jí pavoukovitým hmyzem. Není třeba zdůrazňovat, že tyto zbraně i žijí, takže se neustále nějak kroutí a při „krmení“ se natahují po potravě. Dokonce by vás mohly i kousnout, proto je lepší jim živiny házet na zem.

Precursors poběží na interně vyvinutém enginu Vital ve verzi 2.5. Podporovat by měl všechny moderní technologie (vyjma DX10) ala Normal maps, PS 3.0 či HDR, což demonstruje 15 nových pěkných screenshotů v naší galerii. Ty zachycují novou zbraň, nepřátele (ti brouci mimochodem nápadně připomínající Antliony z HL2), postavy, vozidla a prostředí. Tvůrci mají v plánu do hry implantovat i v rámci možností realistickou fyziku. Kupříkladu když prostřelíte zadní pneumatiky buginy, tak vozidlo mírně nadskočí, následně klesne zadkem k zemi a jeho ovladatelnost bude značně špatná. Destrukce ve vesmíru se obejde bez nelogických výbuchů doprovázených ohněm a jak píše redaktor IGN, jenž se zúčastnil E3 předváděčky, sledování demolice vesmírného korábu je impozantním filmovým zážitkem. Precursors jsou bezpochyby ambiciózním, na druhou stranu ale i dost riskantním a odvážným titulem. Datum vydání prozatím není moc konkrétní a zní 2007.
zdroj: IGN, FiringSquad

moolker

Nejnovější články