Ne, nespletli jsme si ji s něčím jiným, pouze prošla totální proměnou po grafické stránce a ze skoro pohádkově vyhlížejícího titulu oznámeného vloni v září najednou vznikla hra s realisticky pojatým virtuálním světem s neuvěřitelným výhledem do dálky čítajícím minimálně jednu míli. To je ostatně náplní devíti nových screenshotů s armádou kostlivců bojujících na břehu jezera, které mají za úkol demonstrovat herní engine schopný vygenerovat neskutečně rozsáhlou krajinu.



další nové obrázky
Z dnešní tiskové zprávy vyplavalo na povrch poměrně dost novinek, z nichž stojí za zmínku mimojiné to, že veškeré souboje ve hře (ať už proti nepřátelům nebo jiným živým hráčům) budou probíhat stejně jako ve skutečném světě, tedy real-time. Nezanedbatelnou úlohu v Dragon Empires bude hrát i ekonomický systém, který budou řídit sami hráči svou nabídkou a poptávkou, neboť všechny předměty (kromě pár speciálních) budou muset být někým vyrobeny. Chcete se ujmout třeba role kurýra, jehož denním chlebem bude přeprava surovin z naleziště rudy do továrny po cestě, která vede skrz nebezpečným územím plným všelijakých příšer a jiné fantasy havěti? Není problém! Pak už bude jen na vás, za jakou cenu nabídnete své zboží na trhu a co si za to pořídíte, každopádně budete muset mít na paměti, že všechno má nějakou životnost a bez brnění byste souboje těžko ustáli.
Další velkou chloubou Dragon Empires má být engine obstarávající klimatické podmínky ve hře včetně mraků, deště, sněhu, mlhy, vichřice nebo blesků, takže byste se měli cítit stejně jako ve skutečné přírodě. Nedovete-li si něco takového představit, věnujte pár minut na stažení prvního traileru (5 MB, DivX) z této MMORPG, který ve dvou minutách předvádí herní svět a animace jednotlivých charakterů. Betaverze Dragon Empires bude uvedena do provozu během léta a pokud vše půjde po másle, finální verze (vyžadující placení měsíčních poplatků) hry bysme se mohli dočkat s příchodem zimy.