Colin McRae: DiRT - srovnání obrazu na X360 a PS3
zdroj: tisková zpráva

Colin McRae: DiRT - srovnání obrazu na X360 a PS3

3. 9. 2007 18:18 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Další porovnání kvality obrazu na Playstation 3 a Xbox 360. Kdo zabodoval tentokrát?

Nedávno jsme tu měli srovnání Call of Duty 4: Modern Warfare na Xbox 360 a PS3. Kdo ale zabodoval nezáviselo ani tak na konzoli, nýbrž na stáří toho kterého rozpracovaného buildu hry, z nějž byl obrázek vytípán. Před časem se objevilo další, tentokrát již opravdové porovnání obrazu a to ze závodů Colin McRae: DiRT, které vyšly pro Xbox 360 v červnu a pro PS3 přichází na trh nyní. Jestli se tedy chcete mrknout, tak to vypadá následovně. Obrázky v levém sloupečku jsou z Xboxu 360 (z plné verze), obrázky na pravé straně jsou z Playstation 3 (ze srpnového dema).

Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva
Obrázek zdroj: tisková zpráva

Které se vám líbí více? Je evidentní, že verze na Xbox 360 má lepší osvětlení scény. Verze na PS3 chvílemi vypadá, jako by používala DirectX 8.1. Třeba stínování na Xbox 360 má větší sytost a je doplněno o blur (rozmazání okrajů). Na PS3 verzi chybí některé objekty (nebo se nerenderují, to nevíme). Na větší vzdálenosti je na PS3 verzi aplikována nižší úroveň detailů, takže tam nejsou vidět třeba sloupy v pozadí. Obrovské rozdíly pak jsou na dvojici screenshotů se Subaru. Textury obrubníku jsou na Xbox 360 lépe zpracované, jsou tam lepší odrazy světla, je tam poznat, že tam existuje něco jako sluneční svit a na PS3 verzi opět chybí několik stromů a celé je to velmi tmavé. To samé platí o úrovni zpracování travnaté plochy. Zkrátka a jednoduše řečeno, DiRT vypadá lépe na Xbox 360 a majitelé této konzole navíc mohli závodit o čtvrt roku dříve. Update - další srovnávací obrázky zde.
zdroj: GamePlanets

cappy

Nejnovější články