Ačkoli světu byl tento titul oficiálně představen až dnes, jestli si vzpomínáte, my jsme už o něm psali dříve. To když jej chlapci z Mindware prezentovali případným vydavatelům na letošní E3. Tehdy jsme vám také nabídli nějaké screenshoty a trailer. Od té doby vývoj ale samozřejmě pokročil, což mají demonstrovat dnešní nové ukázky.
Voodoo Nights je vyvíjena pro PC a Xbox 360. Jak se svěřuje Karel Papík v rozhovoru pro magazín TVG, inspiraci tvůrci hledali ve filmech jako Smrtonosná zbraň, Mizerové či Starsky a Hutch. Co mají tyto filmy společného? Vyskytují se v nich dva hlavní hrdinové, jejichž vzájemný vztah je výrazným prvkem děje. Tak nějak to má být také ve Voodoo Nights.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Děj je zasazen do jakéhosi města podobného New Orleans. Navštívíte prý spoustu různých lokací, včetně jatek. Hlavní protagonisté se jmenují Jack a Samuel. Jsou to policisté na stopě gangu, který ovládá stejně dobře zbraně jako magii Voodoo. Akce ve hře je přímo závislá na rychlé a dynamické spolupráci těchto dvou postav. Hráč přímo ovládá vždy pouze jednu, té druhé v té chvíli může zadávat jednoduché rozkazy jako "jdi sem", "kryj mě", apod. Kdykoliv je možno se mezi nimi přepnout. I když, v první misi prý budete hrát pouze s prvním hrdinou, až později se přidá druhý. Každý z nich navíc vládne jiné zbrani. Například Jack disponuje brokovnicí a Samuel puškou. První je vhodná spíše na menší vzdálenosti. Později se dostanete i k dalším typům zbraní a dokonce i kouzlům Voodoo.
Pokud se dostanete do situace, kterou půjde jen těžko zvládnout, bude hra nabízet speciální mód zvaný DeadTime. Jde vlastně o určitou formu dnes velmi populárního zpomalení pohybu. Tím se dostáváme k technologii, jež hru pohání. Voodoo Nights je postavena na vylepšené verzi enginu MENG, který Mindware využili i v jejich dřívějším projektu. Vydavatele titul ještě nemá, ale pracuje se na tom. Mimochodem, ve výše zmíněném rozhovoru jsou patrné jisté náznaky, že se můžete těšit i na online multiplayer.