Apačové versus Komančové v America II
zdroj: tisková zpráva

Apačové versus Komančové v America II

22. 1. 2003 14:14 | Obrázky | autor: Redakce Games.cz |

Společnost Data Becker, kterou znáte především v souvislosti s právě vycházející strategií Highland Warriors, o loňské výstavě E3 kromě tohoto titulu představila ještě jiný projekt spadající pod jejich značku.

Jde o pokračování dva roky staré westernové RTS America (recenze, 50%). America II, jak se hra prostě jmenuje, je vyvíjena německým studiem Exortus a její vydání se plánuje na září 2003.

America II se bude odehrávat v období mezi 1820 - 1880. Jako je obvyklé v jiných strategiích podobného typu, i zde budete mít na výběr několik různých stran. Konkrétně jich bude pět hratelných - Apačové, Komančové, Mexičané, Američané a zlatokopové. Objeví se zde ale ještě jedna, šestá - a to psanci, které bude možné za určitou úplatu donutit, aby stáli právě při vás. Každá z těchto frakcí je založena asi na 15 různých jednotkách - dvou dělnících a zbytku tvořeném válečníky rozličné síly a unikátních schopností. Už z podstaty jednotlivých kultur je zřejmé, že každá z nich bude oplývat určitými klady, ale i zápory.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Vývojáři z Exortusu své dílo pojali velice nadlehčeně, neboť prý jako svou prioritu vidí především humor. Historická přesnost proto vzala v této hře více méně za své. Data Becker to vysvětlují snahou vtáhnout hráče do děje tak, jako by se stal součástí nějakého filmu. Protože jde ale především o RTS, nebude chybět ani nezbytné dobývání zdrojů, hospodaření s nimi, budování a upgradování, stejně jako válčení s případnými nepřáteli. Je-li řeč o surovinách, každý z národů bude využívat jiné. Komančové se např. soustředí na lov buvolů, zlatokopové zase potřebují k výrobě kořalky dřevo, ale např. Američané budou pro upotřebí všech pět surovin - zlato, dřevo, jídlo, kůži i kámen.

Hra by vám měla nabídnout 30 single-player misí, přičemž bude na výběr ze tří obtížnostních úrovní. Na nastavení "normal" tvůrci odhadují 40 - 50 hodin zábavy. Po grafické stránce by měla být velice detailně propracovaná s možností "zoomování" značného rozsahu - v naší galerii je ode dneška čtveřice nových obrázků.
zdroj: Eurogamer

korgull

Nejnovější články