Závěr remakové trilogie Final Fantasy VII se přesunul do fáze aktivního vývoje. Serveru 4Gamer to na korejském G-Conu řekl šéf vývoje Naoki Hamaguči a producent Jošinori Kitase. Zároveň s tím prozradili pár detailů, které můžeme od posledního dílu bombastické trojice očekávat.
Skoro jako by se Square Enix s každým dílem učil a snažil se překonat sám sebe. Byť na sebe Final Fantasy VII Remake i Rebirth přímo navazují a vycházejí z jedné a téže hry, v jádru se velmi liší. Třeba tím, že Remake je striktně lineární, zatímco Rebirth už nabízí otevřený svět. V závěru příběhu, jehož scénář je mimochodem už kompletně napsaný, se dokonce proletíme i ve vzducholodi, na což si pamětníci původní hry z roku 1997 jistě pamatují.
„Final Fantasy VII Rebirth měl velkou mapu, ale ve třetí hře se dostanete za kormidlo Highwindu, takže necháme hráče svět zažít z jiné perspektivy. Nechceme se systémem vzducholodě hráče podvést, ale raději jej ztvárnit tak, jak se očekává, abyste měli neomezenou volnost létat po mapě,“ říká Kitase.
Závěr trilogie by mohl vyjít v roce 2027, tedy na 30. výročí vydání původní hry. Ostatně i Rebirth byl ve vývoji tři roky. Final Fantasy VII Rebirth vyšel letos a od Šárky si odnesl v recenzi devítku: „Hra naštěstí příliš netrpí prokletím prostředku trilogie. Původní zápletku rozšiřuje tak akorát, stejně jako zvládá nabídnout otevřený svět tak akorát plný aktivit, míst k prozkoumávání a odměn za jejich plnění. Krásně vypadá, výborně zní a skvěle se hraje. Pro milovníky RPG jde o jednu z letošních milých povinností.“