Wuchang: Fallen Feathers má na PC problémy. Studio po úspěchu slibuje nápravu
zdroj: Leenzee Games

Wuchang: Fallen Feathers má na PC problémy. Studio po úspěchu slibuje nápravu

25. 7. 2025 9:17 | Novinky | autor: Ondřej Partl |

Čínská soulsovka Wuchang: Fallen Feathers před několika dny svými kvalitami překvapila Kubu Malchárka natolik, že se jí nebál v recenzi udělit krásnou devítku. Spokojení byli ale i jiní kritici, takže si hra užívá průměrné skóre 75 až 83 bodů ze 100 na serveru Metacritic (hodnocení se liší podle platformy). Ohlasy hráčů na PC ale tak vlídné nejsou. Na Steamu je novinka v kategorii „spíše záporných“ ohlasů s pouhými 29 % palců nahoru. Důvod: především technický stav.

Hráči si stěžují na to, že jde o další titul postavený na Unreal Enginu 5, který je špatně optimalizovaný. Potýkají se s obrovskými propady snímků za vteřinu, neustálými záškuby či nutností mít zapnutou Frame Generation k tomu, aby jim Wuchang přišla hratelná. Dalšími problémy je absence podpory novějších verzí FSR i fakt, že dle mnohých grafická stránka nevypadá ani zdaleka tak dobře, jako tomu bylo v ukázkách.

Vzhledem k nevlídnému hodnocení se vývojářský tým rozhodl promptně reagovat a oznámil, že o problémech ví a budou se je snažit co nejrychleji odstranit. Kromě optimalizace jsou zaznamenané komplikace týkající se chybného nacenění v několika regionech a nezískání správných bonusových předmětů v rámci předobjednávek standardní i deluxe verze, což údajně způsobil nepříjemný bug. O bonusy hráči rozhodně nepřijdou, řešení ale zabere nějaký čas. Naopak patch s lepší optimalizací by měl dorazit brzy.

zdroj: 505 Games

„Obdrželi jsme zprávy týkající se problémů, jako je optimalizace hry, která nesplňuje očekávání, chyby v distribuci odměn za předobjednávky a některé neobvyklé ceny. Tyto problémy se nikdy neměly vyskytnout a hluboce litujeme nepříjemností a negativních zkušeností, kterým někteří hráči v současné době čelí,“ sype si popel na hlavu tým.

Dočasné řešení vybraných problémů mohou fanoušci najít v oficiální FAQ sekci. V něm studio například radí, aby si hráči s vysokofrekvenčními monitory zapnuli V-Sync či vypnuli režim nízké latence, čímž by měli zamezit trhání obrazu. Na konzolích zase doporučují si pohrát s nastavením ostření, aby zdejší dosáhli jasnějšího obrazu.

„Jsme plně odhodlaní tyto problémy co nejrychleji vyšetřit a vyřešit. Náš tým komplikacím věnuje nejvyšší prioritu a snaží se vše rychle opravit, aby vám zajistil nejlepší herní zážitek,“ slibují nakonec.

Nejnovější články