Už nějakou dobu bylo jasné, že tým v roli kreativního ředitele povede legendární Warren Spector. Tenhle chlapík toho má za sebou opravdu hodně, mimo jiné třeba předchozí díly System Shocku nebo Deus Ex. Podílel se i na dalších velmi oblíbených hrách, například sériích Ultima: Underworld a Thief. Tenhle šedesátník je jednoduše sázka na jistotu.
Ani jeho pomocníci nejsou žádní žabaři. Šéfdesignér Sheldon Pacotti sice v průmyslu strávil o dekádu méně než jeho šéf, ale i tak spolu s ním stihnul pracovat na Deus Ex a jeho pokračování Invisible War. Mimo to se může chlubit také tituly z MIT i Harvardu.
zdroj: Archiv
Arturo Pulecio se zase zúčastnil vývoje her jako Lord of the Rings Online, Dungeons and Dragons Online nebo Warhammer Online a přináší tak bohaté zkušenosti z trochu jiného soudku. Technický ředitel Jason Hughes je dalším veteránem průmyslu, který se podepsal třeba pod starý dobrý Wing Commander, a také založil několik nezávislých studií. Má zkušenosti se všemi aspekty herního vývoje od umělé inteligence až po grafiku.
A pořád ještě to není všechno. Studio prý bude vývoj konzultovat s dalšími lidmi, kteří se přímo podíleli na vývoji prvních dvou dílů System Shock. Spector a spol. dokonce navázali spolupráci i s Terri Brosiusovou, původní dabérkou vychytralé a zlověstné umělé inteligence SHODAN. No, tohle je tedy pořádná porce vzpomínek a zkušeností. Snad se jimi nový díl System Shocku nepředávkuje.