Mnohoslibné, leč nekonkrétní hlášky na homepage hry nechme stranou. Jisté je, že se jako někdo nebo něco (p.a.m.e.l.a. je asi zkratka projektu či umělé inteligence) probouzíte v plovoucím městě plném nástrah a nepřátel, které existuje jako pozůstatek chybně zacílené evoluce lidstva. Klišé jako, s prominutím, prase, ale k tomu zajímavému se teprve dostáváme.
Utopický Eden je totiž plný (zřejmě) porouchaných pokusů o dokonalé lidi, mezi nimiž hráč přežívá způsobem běžným pro moderní survival hry. Musí jíst a samozřejmě i někde spát, takže je třeba najít bezpečné místo a samozřejmě ho též opevnit s využitím nalezených technologií a postupů.
zdroj: Archiv
A zatímco byste měli hledat jídlo, součástky a zmíněné technologie, aby vám je nevyfoukl někdo jiný, budete postupně odhalovat tajemství tragédie Edenu a zároveň bojovat s místním "obyvatelstvem". Bojovat ale zjevně neznamená rozstřílet všechny a všechno na cucky - jsme v budoucnosti, takže asi nedojde na klasické střelné zbraně, nýbrž různé druhy obranných a pacifikačních mechanismů, které se připevňují na pravou ruku do AARM zařízení.
Nejde však jen o sokl pro zbraně - jde o chytré zařízení, přes které probíhá v podstatě veškerá interakce s okolním světem. Zřejmě si umíte představit, co to znamená. AARM bude sloužit k hackování, jako inventář, radar či scanner, ukazatel času i životních funkcí Pamelu, ale též dálkový ovladač pro manipulaci s mechanismy Edenu.
Znovu se ale vrátím k formální stránce Pamely, protože navzdory přepáleným efektům se čtyřčlenný tým prezentuje na videu i obrázcích úctyhodně atraktivní grafikou - technologicky i stylizací.
Pamela je ve vývoji pro PC (Windows), ale nečekejte, že se do Edenu podíváte v dohledné době. Vývoj dospěl teprve do pre-alfa fáze. Přesto se ale na homepage hry podívejte, případně tvůrcům sdělte své dojmy na jejich Facebooku.