V ručně kreslené hopsačce Pengame zachraňujete poznámkový blok před Učitelem
zdroj: tisková zpráva

V ručně kreslené hopsačce Pengame zachraňujete poznámkový blok před Učitelem

1. 7. 2016 12:30 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Študákům už sice škola na pár týdnů skončila, ale stejně je nenecháme od školního tématu odpočinout. Tedy, ne my, ale tvůrci ze studií Rogue Relay Entertainment a Double Design Games, kteří s vydavatelskou podporou 1C Company chtějí do konce tohoto roku vydat kreslenou akční plošinovku Pengame. Téma hry by se vlastně mohlo řadě čtenářů zamlouvat, protože se zabývá bojem kresleného paňáci proti celé řadě naivisticky kreslených potvor, ale hlavně bossákovi v podobě Učitele!

Na první pohled je zjevné, na co Pengame nejvíc spoléhá – stylizace hry připomíná čmáranice propiskou z bločku během nudných hodin ve škole. Tvůrci ze zmíněných studií (dohromady jde ve skutečnosti asi o 5 lidí) udělali hrdinu z alter ega šestnáctiletého studenta, který do svého poznámkového bloku nakreslil „Učitele“. Teď musí panáček bez svalů, ale se solidním arsenálem zbraní, všechny stránky bloku vyčistit od nepřátel a hlavně od Učitele, jinak hrozí bloku zkáza. A něco podobného nelze dopustit, protože … prostě proto.

Vedle stylizace chtějí tvůrci hráče zaujmout kompletně nadabovanou příběhovou kampaní s několika konci. Zmíněný dabing se však netýká jen hlasu vypravěče, ale i komentáře hrdiny během akce včetně citoslovcí střelby atd. V tomhle konkrétním bodě ale ještě nejsem rozhodnutý, jestli to atmosféře hry přidává, nebo je to spíš otravné. Podívejte se na jinak pěkný trailer okolo a rozhodněte se sami.

zdroj: Archiv

Pengame se jinak tváří jako klasická akční hopsačka, pravda zjevně dost frenetická. Krom neustálé likvidace nepřátel s pomocí vylepšovatelných zbraní vyzkouší Pengame i schopnost přesně hopsat s využitím řady pohybů. Ideálně bude zřejmě nutné střelbu a hopsání řešit zároveň, aby se vám z toho zatočila hlava, pokroutily prsty a nakonec praskla žilka.

Vedle příběhové kampaně slibují tvůrci další 4 arkádové módy (předpokládám, že nějakou časovku atd.) a mírně nelineární úrovně, aby měli z čeho uvařit zmíněných několik zakončení.

Hlavním tahákem Pengame ale stejně zůstává grafika, která je prý kompletně ručně malovaná a stejně tak animovaná políčko po políčku. Jestli to na vás - hráče funguje a Pengame byste si rádi zahráli, pak se po hře ptejte někdy ke konci roku, jak tvůrci uvádí v FAQ na oficiální stránce. Anebo si v srpnu vyjeďte na Gamescom, kde by snad Pengame měla být k dispozici v hratelné podobě. Vyjít by hra měla pro PC (Steam), PS4 a Xbox One.

Nejnovější články