Na první pohled je zjevné, na co Pengame nejvíc spoléhá – stylizace hry připomíná čmáranice propiskou z bločku během nudných hodin ve škole. Tvůrci ze zmíněných studií (dohromady jde ve skutečnosti asi o 5 lidí) udělali hrdinu z alter ega šestnáctiletého studenta, který do svého poznámkového bloku nakreslil „Učitele“. Teď musí panáček bez svalů, ale se solidním arsenálem zbraní, všechny stránky bloku vyčistit od nepřátel a hlavně od Učitele, jinak hrozí bloku zkáza. A něco podobného nelze dopustit, protože … prostě proto.
Vedle stylizace chtějí tvůrci hráče zaujmout kompletně nadabovanou příběhovou kampaní s několika konci. Zmíněný dabing se však netýká jen hlasu vypravěče, ale i komentáře hrdiny během akce včetně citoslovcí střelby atd. V tomhle konkrétním bodě ale ještě nejsem rozhodnutý, jestli to atmosféře hry přidává, nebo je to spíš otravné. Podívejte se na jinak pěkný trailer okolo a rozhodněte se sami.
zdroj: Archiv
Pengame se jinak tváří jako klasická akční hopsačka, pravda zjevně dost frenetická. Krom neustálé likvidace nepřátel s pomocí vylepšovatelných zbraní vyzkouší Pengame i schopnost přesně hopsat s využitím řady pohybů. Ideálně bude zřejmě nutné střelbu a hopsání řešit zároveň, aby se vám z toho zatočila hlava, pokroutily prsty a nakonec praskla žilka.
Vedle příběhové kampaně slibují tvůrci další 4 arkádové módy (předpokládám, že nějakou časovku atd.) a mírně nelineární úrovně, aby měli z čeho uvařit zmíněných několik zakončení.
Hlavním tahákem Pengame ale stejně zůstává grafika, která je prý kompletně ručně malovaná a stejně tak animovaná políčko po políčku. Jestli to na vás - hráče funguje a Pengame byste si rádi zahráli, pak se po hře ptejte někdy ke konci roku, jak tvůrci uvádí v FAQ na oficiální stránce. Anebo si v srpnu vyjeďte na Gamescom, kde by snad Pengame měla být k dispozici v hratelné podobě. Vyjít by hra měla pro PC (Steam), PS4 a Xbox One.