Nechce moc, „jenom“ 10 tisíc liber, a jak je to možné? Protože si, vážení, dělá všechno sám od grafiky, přes zvuky až po kódování. Jinak řečeno, je to jednomužný projekt a na to konto vypadá vyfešákovaně, však se podívejte na video v článku, kde se naštěstí nemluví (odporný kickstarterovský zvyk), ale jenom se ukazují záběry z dema.
Zatím má Pelikan 13 hotovou jednu trať, tři auta, umělou inteligenci a UI, za těch deset tisíc liber chce dodělat další dvě tratě a zapracovat na hratelnosti. Trvat by mu to podle realistického odhadu mohlo do listopadu 2013, ale kdyby se náhodou vybralo 20 tisíc liber, najme si programátora, aby se mohl soustředit jenom na leštění hratelnosti a tvorbu assetů, čili grafiky, hudby, zvuků a tak dále.
Ve hře budou tři třídy vozidel, přičemž dvě z nich se budou řídit s pomocí driftů, ta třetí (formule) bude bez driftů a s důrazem na výběr správné jízdní dráhy. Trojice tratí bude odstupňována dle obtížnosti a každá z nich bude unikátní, nepůjde o tři variace toho samého motivu.
K dispozici budou závody na čas, závody proti AI a šampionát a je škoda, že se zatím nepočítá s multiplayerem, protože by to byl ultimátní masakr. A nejlépe u jednoho PC. Snad se ale v tomto směru ještě ledy pohnou, však do konce Kickstarter kampaně zbývá ještě 27 dní a už nyní má Pelikan 13 na kontě přes dva a půl tisíce dolarů. Troufám si tedy neskromně odhadnout, že ten chlapík to asi dá, a pak už se děj jen vůle vývojářská.