VizionEck má jen málo společného s tradičními střílečkami. Nejenom proto, že hráč neovládá postavu, ale kostku, která mění barvu podle míry poškození. Při plném zdraví jsou její okraje bílé, při stavu blízkém smrti zase černé, což prý umožní splynout s prostředím, které je rovněž černobílé.
VizionEck chápu jako multiplayer střílečku, ve které nejde pouze o vystřílení nepřátel, protože je nutné nejdříve poznat, co je nepřítel a co součást úrovně. Ve hře budou fungovat power-upy, které zpřístupní nové schopnosti a vylepší stávající (výšku skoku například). Tím ale mé povědomí o VizionEck končí.
zdroj: Archiv
Jak může hráč vidět stav zdraví své kostky podle barvy, když má jít o first person střílečku, kdy hráč sám na sebe nevidí? Nebo mi něco uniká? I to je možné, budu rád za každé vysvětlení.