Když se podíváte na záběry z rané verze hry, musí se vám nutně vybavit alespoň vzpomínka na záběry z The Unfinished Swan. Bezbarvý svět ponořený do bílé či černé tmy hráč buď aktivně sám obarvuje, nebo v něm alespoň kreslí cestu pro ústřední postavu příběhu. Výsledek je působivý už na první pohled.
Konkrétní herní mechaniky Beyond Eye prozatím zcela jasné nejsou a příliš nenapoví ani informace z rok staré a neúspěšné kampaně na IndieGogo. Zdá se však, že pohyb slepé dívčiny je automaticky a hráč jej řídí kresbou cesty v jinak bezbarvém prostředí.
zdroj: Archiv
Že je stylizace plná květin a obecně „zahrádková“ má zřejmě co dočinění s představami Rae, která doposud trávila většinu času právě v zahradě a okolní svět si kreslí dle svých dojmů a představ. Pokud hráč bude představy Rae respektovat a povede ji správným směrem, postupně by se měl s dívčinou sblížit. V opačném případě si zřejmě člověk moc nezahraje.
Beyond Eyes vyjde v průběhu příštího roku na PC a blíže neurčených konzolích, s čímž by Sheridě Halatoe mělo pomoci partnerství s Team17. Podrobnější informace o hře snad vyjdou najevo na konci září, kdy bude Team17 prezentovat Beyond Eyes na EGX v Londýně.