Vydání multiplayerové vesmírné akce Star Wars: Squadrons se pomalu blíží, stíhači Impéria a povstalecká chamraď budou moci změřit síly už 2. října. Na oficiálním webu hry se nyní objevily nové informace o tom, jak budeme své stíhačky moci upravovat a vylepšit.
Celkem budou mít stíhačky sedm slotů na komponenty, tedy pokud nebudete pilotovat loď bez generátoru štítů, v takovém případě je slotů jen šest. Ve výčtu figurují primární zbraně, dva sloty na sekundární výzbroj, obranné systémy, plášť lodi, štít a motor. Autoři chtějí dodat dostatečně pestrou paletu možností pro to, abyste si svůj stroj mohli vyladit přesně podle představ.
Vylepšení se budou dělit na aktivní a pasivní. Zatímco ty pasivní budou automaticky poskytovat lepší vlastnosti různým aspektům lodi (silnější plášť nebo motory), ty aktivní samozřejmě pocítíte na vlastní kůži v palebné síle nebo sekundárních schopnostech, například v možnosti přivolat si na pomoc opravářského droida.
Obranné systémy vám pomohou opustit boj a nabrat nové síly, patří mezi ně například naváděné střely, které můžete vypustit za sebe a zbavit se blížících se raket a podobně. Hra vám umožní nastavit si několik loadoutů pro různé situace, abyste nemuseli před každým zápasem přehazovat všechno haraburdí.
Pro pasivní komponenty obecně platí, že mají silné i slabé stránky. Některé štíty tak budou účinné proti palbě z blasterů, ale o to slabší proti torpédům. Nové součástky budete odemykat skrz získávání Requisitions bodů, ve hře budou ale figurovat i Glory body, za něž zase lze upravovat vzhled pilotů i osmičky dostupných stíhaček.
Star Wars: Squadrons byly oznámeny letos 15. června, míří na PC, PS4 a Xbox One. Na prvních dvou jmenovaných platformách nabídne hra podporu VR headsetů, na PC pak i podporu HOTAS ovladačů. Upgrade na next-gen platformy není v plánu, hra na nich ale přesto půjde spustit v režimu zpětné kompatibility.
zdroj: Electronic Arts