Celé to zní tak obskurně, tajemně a záhadně, že vlastně není divu, že je Shattered těžké zařadit do jediného žánru. V jádru se sice jedná o 2D plošinovku plnou plížení, skákání a uhýbání před kývajícími se kusy železa, ale jen co se dostanete k jednomu z obrovských bossů, všechno se přepne do třetí osoby, a najednou hrajete Shadow of the Colossus.
zdroj: Archiv
Shattered zmíněné japonské veledílo ostatně připomíná i divnou a hutnou atmosférou. Vymyšlený jazyk zní nádherně mysteriózně, grafika vzbuzuje představy temných nočních můr, a všechno samozřejmě doplňuje patřičně úchylná architektura. Kromě estetických dobrot se podporovatelé mohou těšit i na RPG systém včetně výroby předmětů, skillů a rozhodnutí, co ovlivní výslednou podobu příběhu.
Francouzi z Redlock Studios na další vývoj (a shánění peněz) projektu potřebují 80 tisíc euro, přičemž za tu chvilku od spuštění kampaně vybrali už víc než čtvrtinu. Zdá se, že hybridní plošinovkový levoboček Shadow of the Colossus, Dark Souls a Soul Reaver si svoje fanoušky rozhodně najde. Pokud k tomu skutečně dojde, vyjde Shattered: Tale of the Forgotten King ve verzích pro PC, PS4 a Xbox One v roce 2018.