Road Redemption se prezentuje jako moderní verze Road Rash
zdroj: tisková zpráva

Road Redemption se prezentuje jako moderní verze Road Rash

15. 4. 2013 18:22 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Dvacet šest dní do konce, aktuálně jsou někde poblíž jedné čtvrtiny cílové částky, to by chlapci z týmu DarkSeas s troškou štěstí a mediální pozornosti mohli dát a následně vytvořit moderní inkarnaci motorkové akčňárny Road Rash. Samozřejmě, že ne pod názvem Road Rash, který smí použít pouze EA, nýbrž pod názvem Road Redemption.

Plány nezávisláků z DarkSeas jsou hezké, a jak se můžete sami přesvědčit na promo video v článku, záběry z hodně rané verze Road Redemption v sobě mají nějakou tu jiskru a snad i potenciál. Zejména rozseknutí katanou ve vzduchu je hezký dramatický moment. Sestříhaný pro potřeby propagace, ale pořád hezký. Ale na kataně a rychlé motorce hru nepostavíš, to říkala už moje babča! Co vlastně krom arkádové jízdy a možnost sejmou jednou z mnoha zbraní protivníka na motorce hodlají vývojáři v Road Redemption nabídnout?

„Next-gen grafiku, fyziku a online,“ to chtějí nabídnout. Rozeberme to detailněji. Hrubé obrysy hry, kterou by jim prý žádný vydavatel při smyslech nezaplatil, a jaká tu už nevznikla více než deset let, se začaly rýsovat už v roce 2009. Aktivně a tvrdě se prý na Road Redemption maká od začátku roku 2012. Ale zpět k hlavním pilířům.

I když, onu next-gen grafiku spíše přeskočíme, to je dost relativní pojem, pod kterým si lze těžko něco představit, dokud člověk nevidí výsledek. Zapojení fyzikálního modelu do hry, ne tedy realistického, si už člověk představit dokáže. Ten ve hře být musí, aby motorka nebyla jako z papíru a sejmutí protivníka řetězem, potažmo jeho rozplácnutí na chladiči kamiónu, mělo nějaký hezký dozvuk.

Nejzajímavější je však slib ohledně onlinu, respektive podpory multiplayeru. Road Redemption má být v základu singleplayer hra s kampaní, ve které se hráč bude snažit stoupat na žebříčku důležitosti v motorkářském gangu. Náplň misí tomu bude odpovídat, takže se bude na silnicích a jiných místech bojovat o kořist s jinými gangy, bude se prchat před policí, bude se číhat na cizí gangy s cílem je vyhladit, budou se přepadávat konvoje a tak dále.

Tohle všechno by pak mělo jít v zásadě i v multiplayeru s tím, že to budete dělat týmově, a v tom případě zformujete vlastní gang z živých hráčů. Nebo se pustíte do osamoceného boje proti všem ostatním a oni proti vám. Všichni proti všem v neutuchající onlineové bitvě. Zní to pořádně krvavě a ne nijak zvlášť jednoduše, protože soubojový systém má být trošku komplexnější - prý počítá s možností protiútoku i vykrytí a rozhodně nespoléhejte na to, že vám při střelbě za jízdy pomůže automatické zaměřování. Kdepak, tahle možnost ve hře vůbec nebude.

Vývojáři z DarkSeas připravují Road Redemption na PC, Mac a Linux, portům na konzole se později vůbec nebrání, a pokud vás zmínka o jejich hře zaujala, najdete další podrobnosti na Kickstarter stránce.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Přiznám se, že jim peníz do kasičky zatím nepřihodím, ale jejich projektu fandím, takže počkám, jak se bude kampaň na KS vyvíjet. Nový Road Rash bych si zahrál, a když mi ho nedodá EA, tak beru Road Redemption. Asi to bude bez báječného grungeového soundtracku a vtipných videí, ale tak hudbu si pustím sám a videa jsou když tak na Youtube. Hezká, šovinistická, pořád vtipná... :)

Nejnovější články