Graficky nový Rayman svůj rodokmen opravdu nezapře. Roztomilost oné kreslené grafiky, která začala v Rayman: Origins, se zatím neokoukala a tentokrát má být ještě propracovanější. Hra opět běží na enginu UbiArt Framework a má jít údajně o "HD konzolovou kvalitu" na mobilech. Majitelé novějších iPhonů a iPadů se mohou těšit na 60 FPS na retina displejích, společně s novými dynamickými částicovými efekty a dalšími grafickými vychytávkami.
zdroj: Archiv
Víme ale, že o grafice to není. Rayman je především o hopsání a toho bychom si měli v Rayman: Adventures užít až až. Tentokrát totiž nepůjde o onu automatickou běhačku, kdy je vaším úkolem jen skákat a boxovat nepřátele. Toho jsme si užili dost a dost v Rayman: Jungle Run a Rayman: Fiesta Run. Pohyb hlavního protagonisty teď bude jen a pouze na vás. Celou tu nádheru tak můžete prozkoumávat svým vlastním tempem a kdykoliv se můžete vydat kamkoliv.
Z prvních informací víme, že půjde o klasické probíhání přes plošinky a likvidaci nepřátel. K tomu se ale přidává ještě pro Raymana zcela nový systém Incrediballs. Incrediballs jsou malá vajíčka rozesetá po celém světa. A ano, uhádli jste správně - vaším úkolem je všechna najít. Z vajíček se vyklubou malí Incrediballs, jejichž moc pak můžete použít během hraní. O Incrediballs se navíc musíte ještě starat. Je potřeba je krmit, hrát si s nimi a dokonce spolu můžete dělat muziku.
Incrediballs tak budou zřejmě jakousi sběratelsko - pokémonovskou nadstavbou nad klasickou hratelností Raymana. Což nezní vůbec špatně a mohlo by to hře dodat hloubku, kterou obyčejné plošinovky nemají. Vedle samotného Raymana si navíc zahrajete i za známou Barbaru, která se už v některé z předchozích her objevila. Rayman: Adventures vyjde letos na podzim na iOS a i když o Androidu zatím není nikde ani slovo, je víceméně jasné, že se hra objeví časem i na platformě od Googlu.