Sociální síť LinkedIn slouží převážně k hledání zaměstnaní, sdílení kariérních rad a úspěchů či coby šikovný nástroj, bez kterého se náboráři neobejdou. Vlastník Microsoft si ale přeje, aby na profesní síti více než miliarda uživatelů trávila více času, a proto se rozhodl na LinkedIn přidat hry. Nepůjde ale o bůhvíjaké hity - tituly spíše připomínají hříčky z raného období Facebooku.
O plánu Microsoftu informoval technologický server TechCrunch. LinkedIn se zaměří na jednoduché online puzzly typu Wordle - pilotní trojice miniher se jmenuje Queens, Inference a Crossclimb. Podle dataminerů by hráči a hráčky mohli soutěžit v dosahování nejvyššího skóre podle pracoviště, a následně by mohly žebříčky srovnávat jednotlivé firmy ve světovém měřítku.
„Zvažujeme, že bychom na LinkedIn přidali hlavolamy, které by na web přinesly trochu zábavy, prohloubily vztahy a snad rozpoutaly nějaké zajímavé debaty,“ uvedl mluvčí profesní sociální sítě pro TechCrunch. Už se nemůžu dočkat, kolik povýšených článků o nutnosti trávit čas efektivně, jinak člověk není úspěšný tím správným způsobem, si na LinkedInu zase přečtu!