Primordia vás nechá řešit zmizení lidstva
zdroj: tisková zpráva

Primordia vás nechá řešit zmizení lidstva

15. 11. 2012 15:17 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Po zběžné sondáži diskusních fór by se sice mohlo zdát, že hlavní devízou chystané adventurky Primorida je dabing hlavní postavičky hlasem Logana Cunninghama, kterého znáte z Bastion. Když se ale vykašlete na názory druhých, podíváte se na obrázky a pustíte si třeba nejnovější video, tak nutně na hře najdete i jiná lákadla.

Začněme třeba grafikou, která se na venek tváří old school, což je dnes pro řadu hráčů atraktivní a žádané. Nejpodstatnější kvalitou grafiky je však stylizace a zvláštní atmosféra, kterou, tak jak by to mělo být, tlačí člověku do duše i hudba, přičemž velkou zásluhu nelze upřít ani tomu dabingu robota Horatia. Zkrátka, na první pohled se do Primordie nelze nezabouchnout – pokud vám adventury tohoto střihu vyloženě nejsou proti srsti a nekosíte raději velkou bouchačkou nepřátele v Crysis.

Nebudu znovu opakovat zápletku hry, to už zvládl posledně Adam. Jen vás upozorním, že vydání je nově naplánované na 5. prosince, že si hru můžete už nyní předobjednat, a že také hře můžete pomoci s případným vydáním na Steamu. Za to se přimlouvám svým hlasem na Greenlightu, protože mít hru ve Steam katalogu je prostě pohodlné.

zdroj: Archiv

Když se mrknete na video, povalující se někdo okolo, uvidíte na jeho záběrech nejenom dramatické momentky z cesty Horatia za znovuzískáním ukradeného zdroje energie, ale hlavně si vyposlechnete hudbu a necháte se naladit na předpokládané odhalování základního mysteria hry. Jakého? Nu, vzhledem k tomu, že před započetím svého dobrodružství Horatio studoval Book of Man, čili něco jako knihu o lidech nebo o člověku, tak se asi bude řešit, kam se vlastně všichni ti lidé z planety poděli! Žádného člověka totiž na videu neuvidíte a proklamace z videa o tom, že jsou oproti robotům lidé zaostalí, také roztáčí kola a kolečka představivosti do vysokých obrátek. Jedinou šancí, jak je zastavit, je hrát Primordii.

Zahraniční kolegové to dost vehementně doporučují s tím, že prý jde o to nejlepší, co firmička Davea Gilberta kdy vydala - a říci tohle u firmy, která na trh vyprovodila hry jako Resonance, To the Moon či Gemini Rue, nebo sama rovnou udělala třeba The Shivah nebo Blackwell trilogii, to už něco naznačuje.

Nejnovější články