Až hra vyjde v prvních měsících roku 2018 na Steam, Origin a Windows 10 Store, nabídne jak základní, tak veškerý doposud vydaný dodatečný obsah – všechny zdarma dostupné updaty, ale i kompletní přídavky ze season passu.
Úplnou designovou novinkou je možnost zažít dobrodružství Noctise a jeho kámošů z pohledu první osoby ve zbrusu novém first-person módu. Další novinky, které nabídne Windows Edition, už jsou ovšem charakteru technologického, a opravdu jich není málo.
zdroj: Archiv
PC verze by měla běžet na vylepšené (prý o generaci novější) variantě Luminous enginu, jejíž hlavní předností je integrace technologie NVIDIA GameWorks, která přinese využití hned několika nástrojů. Díky NVIDIA Flow bude v PC verzi lépe vypadat voda, oheň či kouř. HairWorks se postará o lepší zpracování vlasů a srsti. Díky ShadowWorks mohou postavy samy na sebe vrhat stíny. Turf Effects pomůže s tvorbou živě vypadající trávy a vegetace obecně. VXAO se postará o větší hloubku obrazu díky využití fyzikálních principů světla a stínu.
Výše uvedené doplňuje i podpora GeForce Experience, která zahrnuje nástroj Ansel na pořizování, úpravu a sdílení fotografií ze hry v libovolné kompozici a v celé řadě formátů. Díky ShadowPlay lze zase snadno pořizovat obrázky i video z hraní a následně je sdílet s přáteli.
Tohle všechno je samozřejmě fajn a z už tak pěkné hry to udělá hru, inu, ještě hezčí. Pro řadu hráčů je ale důležitější, že PC verze nabídne podporu nativního 4K (3840 x 2160) rozlišení a HDR 10 s případnou možností nastavení grafiky tak, aby hra podporovala i rozlišení 8K.
Na první pohled se tedy zdá, že PC verze Final Fantasy XV bude přímo příkladně ošetřená. Zatím jde však pouze o papírové specifikace, nezapomínejme na to.
Square Enix vydá Final Fantasy XV Windows Edition v prvních měsících roku 2018.