Práce na Stalkerovi 2: Heart of Chornobyl od vydání loni na podzim nepolevily. Koncem června vyšel patch s číslem 1.5, který výrazně zlepšil umělou inteligenci protivníků v boji. GSC Game World teď představují další zásadní milníky, které chtějí do konce roku ještě stihnout. A není jich úplně málo.
Zásadní novinkou, která nás čeká, je přechod hry na nejnovější iteraci Unreal Enginu ve verzi 5.4. Tvůrcům to dá možnost a nástroje lépe tvarovat hru, hlavně by ale měla znamenat lepší optimalizaci a stabilnější výkon. Vývojáři připouštějí, že přesun může trochu zamíchat dalšími updaty podle toho, jak se upgrade povede, ale riskované zpoždění podle nich stojí za to.
zdroj:
GSC Game World
Stran nového obsahu se mohou staří i noví stalkeři těšit na rozličné noktovizory, což ovlivní chování nepřátel ve tmě. Dále pak na nové anomálie, mise, počasí, nejtěžší obtížnost, prodloužení cyklu dne a noci či na přepracování systému výdrže a energetických nápojů. Hrát budete moci v obzvlášť vtahujícím režimu (tipuji omezené uživatelské rozhraní) a v inventáři uvidíte více statistik u zbraní i zbroje.
Nástroje pro tvorbu komunitních modifikací dostanou narativní balíček pro tvorbu vlastních příběhů, zlepšení kompatibility s jinými mody a technická vylepšení, která zase trochu zpříjemní tvorbu uživatelského obsahu.
Také můžeme připomenout, že Stalker 2: Heart of Chornobyl vyjde letos na podzim na PlayStationu 5.