Multiplayerový Project Stealth hledá inspiraci v sérii Splinter Cell
zdroj: tisková zpráva

Multiplayerový Project Stealth hledá inspiraci v sérii Splinter Cell

10. 2. 2014 19:12 | Novinky | autor: Petr Poláček |

Sedm let vývoje bez jasného výsledku, to se na morálce týmu nemůže pozitivně projevit. Tvůrci multiplayerového projektu (původně modifikace) Project Stealth však mají obdivuhodnou trpělivost. Po sedmi letech, kdy hru vytvářeli komunitně a zjevně spíše ve volném čase se rozhodli pro změnu. Neposlali však svůj herní sen k ledu, ale chystají se vývoj naopak nakopnout s pomocí peněz od hráčů a zapojení profesionálních vývojářů. Své plány včetně přesné představy o možnostech finanční pomoci zveřejní v následujících týdnech, nyní spustili nové stránky, které hru představují v dobrém světle.

Project Stealth se jako Unreal engine modifikace dostal mezi stovku nejnadějnějších výtvorů na ModDB už v roce 2007 a i nyní působí atraktivně, přestože se jeví jako samostatně hratelný Spy vs. Mercs mód ze Splinter Cell her. Project Stealth proti sobě staví dva týmy po dvou lidech.

Špioni na straně jedné plní zadané úkoly a snaží se proklouznout kolem žoldáků, kteří mají naopak špióny objevit a zneškodnit. S ohledem na odlišné cíle obou týmů je jasné, že špión je vybavený spíše arsenálem prostředků na odlákání pozornosti a zneviditelnění sebe sama. Žoldák je naopak vybaven arsenálem zbraní, pastmi a nástroji na detekci pohybu.

Unreal Engine 4 využívající hra by měla v základu nabídnout čtveřici map s tím, že další budou postupně přibývat. První dvě mapy můžete nastudovat na nových stránkách, kde se také v krátkém FAQ dozvíte, že hra nebude rozhodně distribuována zdarma, hotová bude až bude hotová a že se tvůrci stále zajímají o zájemce, co by se rádi zapojili do vývoje.

A protože obrázky se okolo nebo je můžete omrknout na homepage, nebudu vás dále rušit a nechám rozjímat nad myšlenkou, jestli svět potřebuje další multiplayer akci se stealthovými mechanikami. Za mě by se neztratila.

Nejnovější články