Upírská akce Redfall se právem řadí mezi herní propadáky loňského roku a zároveň stojí jako pomník faktu, že se herním firmám nemá věřit s prázdnými sliby o dlouhodobé podpoře po vydání. Redfall dorazil na PC a Xbox Series X/S ke zděšení všech vloni v květnu – nudnou akci s tupými protivníky kromě jednotvárné hratelnosti sžírala ještě pořádná dávka bugů a technických problémů.
Microsoft navíc zhruba před měsícem studio Arkane Austin, které za upírským nepodarkem stálo, zavřel. Slibovaných rozšíření a dalšího obsahu se tedy nikdy nedočkáme. Možná i proto začal vydavatel vracet peníze majitelům edice Bite Back, která slibuje veškerá budoucí DLC a hrdiny. Podle zjištění Windows Central je žádost o refundaci možné podávat jak na Xboxu, tak na Steamu. Část peněz můžete získat zpět i za fyzickou kopii edice, a to prostřednictvím oficiální podpory Bethesdy.
Od vydání úplně poslední aktualizace pro Redfall uběhlo jen několik týdnů. Představila nové možnosti postupu, speciální upíří hnízda s upravenými bossy, nové nepřátelské střety a trochu chytřejší umělou inteligenci. Utrápenou kooperativní akci ale ani tato drobná vylepšení z unylosti zřejmě nevythrnou.
Krátkou sirku recenzování si u upírské střílečky vytáhla Šárka, která před rokem prohlásila: „Redfall jako by sám nevěděl, čím chce být, a tak není ani pořádně singleplayerový, ani kooperativní, ani příběhový, ani akční. A ve všem tom nebytí hlavně není zábavný, natož technicky vyladěný. Radši bych snědla celou paličku česneku než ho ještě hrát.“