V prvé řadě hodlají tvůrci do zhruba dvou měsíců zvýšit počet hráčů na jednu hru z 16 (8 vs 8) na 24 (12 vs 12), aby uspokojili BattleTech nerdy, jak to sám Bullock podává. Druhým významným přídavkem, potažmo spíše úpravou, má být nasazení nového uživatelského rozhraní, které tvůrci sami nazývají UI 2.0. Cílem tohoto kroku je hráče navést k tomu, aby se učili a za své přijali jednotlivé nuance MechWarrior konceptu, co nejdříve. Půjde vlastně o jakýsi tutoriál, který hráče-začátečníky provede prvními kroky ve hře tak, aby je nic neodradilo, naopak. Nejzajímavější doposud odhalenou novinkou však má být klanová válka na jakési meta úrovni, která podpoří perzistentní aspekt hry.
MechWarrior Online v současné době podporuje styl hraní vlka samotáře, jak to tvůrci sami podávají. Do budoucna však ve hře zprovozní členství v rámci NPC frakce, na jejíž vrub se budou hráčovy úspěchy či neúspěchy započítávat, a tím se bude podílet na vývoji celkové situace.
Hráči se budou moci sdružovat i do žoldáckých skupin/gild/klanů Merc Corps, v jejichž rámci bojují se společným cílem, nejčastěji s cílem zabrat a udržet nějaké území. Zatímco celý systém NPC frakcí bude zdarma, gildy budou podle všeho zpoplatněny jednorázovým poplatkem a budou tím pádem určeny pro hráče s prémiovými účty. Důvod? Tvůrci chtějí zamezit vzniku gild tvořených jedním či dvěma hráči. Chtějí hráče motivovat k tomu, aby se sdružovali a bojovali bok po boku za společnou věc.
Zmíněné updaty jistě doplní řada menších či spíše údržbových, protože do konce léta ještě zbývá hezkých pár týdnů a měsíců. Do té doby se snad stihnu ve hře nějak více angažovat, prozatím na to nebyl čas ani prostor. Pravděpodobně jste na tom ale lépe, takže se ptám, zalezl vám MechWarrior Online pod kůži, nebo se po ní jen svezl na zem?