Přestože se tedy Cargo dá označit za akční adventure, ve které si stavíte různá vozítka, abyste s jejich pomocí mohli plnit šílené puzzly, je celý záběr herního konceptu poněkud širší. Esenciální roli hraje fyzika, která bude působit na vaši postavu, její výtvory i snaží při řešení hádanek. A s fyzikou obcuje i zápletka, v jejímž rámci nechala poněkud roztržitá božstva zaplavit Zemi, ale v procesu se jim podařilo rozhodit přitažlivost, takže se potopa nevyvedla a na Zemi vznikla spousta suchých enkláv.
Ale nevadí, alespoň planetu osídlili novým obyvatelstvem s podobou příšerek á la Hieronymus Bosch, které nemají žádné ego ani myšlenky, jen se radují. A tuto radost z nich budete těžit, abyste mohli vrátit gravitaci přesně ty vlastnosti, za jejichž zjištění kdysi Isaac Newton zaplatil pořádnou boulí na hlavě. Cargo ostatně připomíná Pathologic i The Void i tím, že se dost dobře nedá opsat, popsat a charakterizovat slovy a nejlepší představu získáte prostým zahráním. Takže hurá do dema, které demonstruje spoustu slabin plné hry, o nichž si však myslím, že v celkovém obraze ustupují přitažlivé šílenosti a zábavě. Plnou hru když tak můžete koupit třeba tradičně ze Steamu.