Krimi Scarface nyní jako hra
zdroj: tisková zpráva

Krimi Scarface nyní jako hra

12. 3. 2005 10:10 | Novinky | autor: Redakce Games.cz |

Přes dvacet let stará krimi Scarface od Briana De Palmy se na podzim tohoto roku připomene i ve světě jedniček a nul, v němž má být pamatováno na všechny důležité herní platformy - počínaje PC, přes PS2 a konče Xboxem.

Půjde o third-person akci, ve které se coby Tony Montana budete snažit získat své dřívější postavení a pomstít svou rodinu, jež kontrolovala obchod s drogami.
Příběh má začínat na místě, kde film končí a navzdory původnímu úmrtí hlavního hrdiny se zdejší události vyvinou trochu jinak. Montana bude zkrátka pořád ještě ve hře. Ve hře, která nabízí zajímavou procházku po Miami s neméně zajímavým zbraňovým arzenálem, budícím tak zasloužený respekt. Mission-based představení má být zejména o budování prosperity, se stále větším bohatstvím však stoupá důležitá reputace. Uvedené půjde ruku v ruce zejména s likvidaci velkého počtu nohsledů konkurence, čímžto se jako Montana stáváte stále vlivnější veličinou ve zdejším podsvětí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

V akci bude přítomno několik vskutku zajímavých nápadů. Především tu má být možnost verbálního vyprovokování daného soka, který posléze opustí strategicky výhodné stanoviště nebo zůstane zcela kosnternován, což vám však poskytuje nespornou výhodu, protože jej tak snáze dostane na mušku. Během střetů se navíc umocňuje váš parametr hněvu, což půjde v jistých chvílích použít pro aktivaci další speciální vlastnosti, díky níž automaticky zacílíte všechny nepřátelské subjekty v obraze a posléze nemilosrdně rozstřílíte.

Hra má v mnoha ohledech evokovat GTA, s jistou volností pohybu po městě v průběhu misí, ale také snahou o zachování určitých pravidel, kam patří kupř. vytažení zbraní na veřejnosti, které povede obyvatele k panickému úprku a vaše nepřátele pro pochopení výzvy a tasení. Přičemž civilisty nebude možné jenom tak z kratochvíle odpravovat, Montana má kupodivu mít jisté morální zásady (a nebo spíše obchodního ducha:o)? Originální nadabování ve finále přispívá k filmové autenticitě akce, jež by mohla docela dobře navázat na odkaz Maxe Payna.
zdroj: GameSpot

martin

Nejnovější články