To je mimochodem správná chvíle přiznat (žlutou) barvu a omluvit se za senzacechtivý nadpis, který ovšem zavádí jen lehce - původně měl totiž legendární Homeworld podporovat přepínání do kokpitu jednotlivých stíhaček. A přesně tohle vás čeká od první minuty videa (po rozkliku v článku), kterým bývalý vývojář Bungie jménem Mike Tipul představil výsledek své prozatím tříměsíční (!) práce.
Druhá linka, ze které pamětníkovi vlhnou... samozřejmě oči, je sázka na perzistentní vesmír. Dobýváním sektorů budete generovat zdroje, ze kterých živíte celé tažení, a pokud během něj ztratíte nějakou tu stíhačku či loď, bude fuč navždycky. Co mi to jen připomíná? Star Command: Revolution! Což je naneštěstí strategie, kterou jsem hrál jenom já a Michal Rybka a tudíž si navzájem osušíme... slzičky a budeme vyhlížet nadcházející rok, kam Tipul cílí start veřejného betatestu.
Nezbývá než doufat, že si toho jakožto autor-solitér nenabral na svá sice zkušená, ale přesto osamělá bedra příliš: už teď slibuje dokonce takové vymazlenosti, jako je podpora brýlí Oculus Rift a dalších technologií, která by nás zážitku vesmírného pilota přiblížily zase o nějakou tu virtuální píď. Sledujte jeho tažení za vývojářskou slávou a hotovým projektem na homepage hry.