To je mimochodem správná chvíle přiznat (žlutou) barvu a omluvit se za senzacechtivý nadpis, který ovšem zavádí jen lehce - původně měl totiž legendární Homeworld podporovat přepínání do kokpitu jednotlivých stíhaček. A přesně tohle vás čeká od první minuty videa (po rozkliku v článku), kterým bývalý vývojář Bungie jménem Mike Tipul představil výsledek své prozatím tříměsíční (!) práce.
zdroj: Archiv
Druhá linka, ze které pamětníkovi vlhnou... samozřejmě oči, je sázka na perzistentní vesmír. Dobýváním sektorů budete generovat zdroje, ze kterých živíte celé tažení, a pokud během něj ztratíte nějakou tu stíhačku či loď, bude fuč navždycky. Co mi to jen připomíná? Star Command: Revolution! Což je naneštěstí strategie, kterou jsem hrál jenom já a Michal Rybka a tudíž si navzájem osušíme... slzičky a budeme vyhlížet nadcházející rok, kam Tipul cílí start veřejného betatestu.
Nezbývá než doufat, že si toho jakožto autor-solitér nenabral na svá sice zkušená, ale přesto osamělá bedra příliš: už teď slibuje dokonce takové vymazlenosti, jako je podpora brýlí Oculus Rift a dalších technologií, která by nás zážitku vesmírného pilota přiblížily zase o nějakou tu virtuální píď. Sledujte jeho tažení za vývojářskou slávou a hotovým projektem na homepage hry.