Patrně největší novinkou je zbavení se celého F2P modelu a přechod na klasický distribuční model, kdy hráči za svoji hru sice zaplatí, mají ji však poté k dispozici jako celek a nikdo je nenutí opakovaně tahat peněženku. Za další samozřejmě přibylo něco i po obsahové stránce (zde však autoři nijak konkrétní nejsou) a především tvůrci zdůrazňují se jim tímto podařilo vydat titul, jaký si přáli vydat hned napoprvé.
Kdysi přitom neměli autoři z týmu Cliffhanger Productions ke hře práva, a tak si nemohli vytvářet to, co si sami umanuli. Odtud prý také pramenil nápad F2P modelu – šlo o rozhodnutí majitele samotné hry a vydavatele. Vývojáři tak mohli jen smutně kroutit hlavou. To je však minulostí a dle Jana Wagnera, ředitele studia, se tak ke hráčům dostává titul takový, jaký si zasloužili již několik let nazpět. Navíc je zdarma pro všechny ty, kteří v původní verzi utratili alespoň nějakou tu korunu.