Co má společného mrtvý zábavní park kdesi v Mongolsku, nefunkční android a třeba létající tramvaj? Netuším, spojení musíte nalézt hraním, které má podobu klasické point and click adventury z pohledu vlastních očí. Čeká vás spousta rozhovoru, nějaké akční minihry, mnoho spíše jednoduchých hádanek a určitě i řada WTF momentů. A první nastane hned na začátku, protože se probouzíte v mongolské jurtě bez povědomí o tom, kdo jste, co tu děláte, potažmo co máte dělat. Proto z nedostatku jiných lepších nápadů začnete pomalu oživovat androida a řešit následně jeho psychologické stavy, jak naznačuje popis příběhového pozadí na Steamu.
zdroj: tisková zpráva
Někdy ve 40. letech 21. století začali vědci s pokusy přenést lidskou mysl z těla živého do těla uměle vyrobeného – testovací subjekty však pociťovaly v nových tělech nevysvětlitelný strach. V roce 2076, kdy se Cradle odehrává, není tento fenomén ještě stále vysvětlený, ale jak to s příběhem hry souvisí, to už zase musíte zjistit během hraní.
Třeba uživatelské recenze na Steamu jsou velmi kladné, přestože řada z nich přiznává, že herně je Cradle spíše obyčejná záležitost. A jen stěží jde o klasický sandbox, protože herní oblast končí hned za horizontem. Zjevně to však vynahrazuje atmosférou, tajemným příběhem, interakcí s NPC postavami a již zmíněnou netradičností. Uvidíme, jestli ale Cradle nehraje na efekt až příliš...