Začněme rovnou oním RPG, jež nese výmluvný název Conqueror A.D. 1086. Vraťte se na začátek roku 1995, odkud se pak vydáte ještě o kus dál do středověku. Jako mladý muž se pustíte na komplexní cestu s cílem usednout na trůn tehdejší Anglie. Hra je v podstatě splácaná ze tří různých žánrů – nabízí klasické RPG prvky s 3D souboji v arénách, strategické bitvy s vámi budovanou armádou, a dokonce se staráte o své území, kde budujete farmy, stáje, skladiště apod.
Zajímavé také je, že hra je na čas. Začíná ve vašich 12 letech, kdy přes sérii otázek nastavíte své atributy. Poté už v osmnácti započnete svou výpravu, aby ve vašich 30 letech nastal konec. Jestli si tou dobou neužíváte královského blahobytu, v podstatě jste prohráli. Pokud si tedy sami pro sebe nenastavíte skromnější cíl typu manželství…
O zbylé dvě hry se postaralo studio Dynamix, respektive jeho zakladatel Jeff Tunnell. Rise of the Dragon je adventura z počátku 90. let, která vás naopak přenese do vzdálené budoucnosti. Ocitáte se v Los Angeles v roce 2053 v kůži soukromého detektiva Williama „Blade“ Huntera (což není zdaleka jediná narážka na Blade Runner) a snažíte se odhalit organizaci stojící za tajemnou drogou způsobující mutace. To vše v časovém presu, protože každou vaší akcí se přibližujete nevyhnutelné zkáze.
Poslední hrou z balíku oživených legend je další adventura Heart of China. Ta vyšla rok po Rise of the Dragon a svým hráčům ukázala Čínu v třicátých letech minulého století. Tam se pilot z první světové války vydává po boku nindži na záchrannou misi jedné slečny. Stejně jako v předchozí hře studia, i zde se pracuje s krátícím se časem, a kromě Číny vás čeká i Nepál, Turecko a Francie. Je zvláštní, kolik her si dříve hrálo s časovou tísní. Dnes máme otevřené světy na každém kroku a nikdo nás nikam netlačí.