Pokud už jste se finančně a časově totálně nevyštavili při hraní Forgotten Realms: The Archives balíčků s třinácti hrami, které vyšly v srpnu, můžete se dorazit trojicí balíčků s další sedmičkou Dungeons & Dragons her poněkud novějšího ražení.
V balíčku Dungeons & Dragons: Ravenloft Series najdete obě dvě hororová dobrodružství s egyptským nádechem a podivnou gotickou atmosférou. Když píšu dobrodružství, znamená to kombinaci klasického RPG po vzoru D&D, adventury a dungeonu, protože hádanky řešit, zápletku rozmotávat a souboje absolvovat budete na povrchu i v tradičních kombách. Právě chytlavý příběh je pro obě dvě Ravenloft hry příznačný, tak si jen dejte pozor na souboje v díle Strahd's Possession, kde se třeba hra nepauzuje, když se hrabete ve své knize kouzel. Pokračování Stone Prophet tento nedostatek odstranilo a nabídlo obecně poněkud užehlenější zážitek. Pořád ovšem netradiční a navíc přístupný i dneska. Ravenloft nejsou bůhvíjak obtížné hry.
I na poměry dnešní doby přístupná po stránce obtížnosti a designu je též série Dark Sun v podobě dílů Shattered Lands a Wake of the Ravager. Tvůrci na vás vybalili fantaskní verzi postapo světa, ve kterém jste z izometrické perspektivy řešili adventurní problémy, komunikovali se skvadrou zajímavých postaviček, ale hlavně bojovali. S 22 křížky na krku by se mohly zdát Dark Sun hry vizuálně zastaralé, ale pravda je jiná. Navzdory nízkému rozlišení mají oba dva díly svůj nepopiratelný vizuální šarm, který přebíjí snad jenom obtížně zapomenutelné charaktery postav, ze kterých si složíte partu. Ravenloft bych si, být vámi, zahrál jako první, ale hned poté by měly následovat Dark Sun hry.
Nabídku sedmi titulů doplňuje kolekce tří Krynn her, které jsou ze všech dnes jmenovaných nejstarší. Poslední díl The Dark Queen of Krynn vyšel v roce 1992 a nesetkal se s přílišným nadšením. Nejde o kvality hry, že by byla špatná, naopak. Ale nabízela v podstatě jen nastavovanou kaši z předchozích dvou dílů Champions of Krynn a Death Knights of Krynn, potažmo z předchozích „Gold box“ titulů. Ostatně i design prvních dvou her byl hráči mírně kritizován za to, že se příliš rigidně držel pravidel Gold box her, přestože první díl nabídl například výběr stupně obtížnosti, když už nic jiného. A dobrou zábavu v grafickém zpracování, které už v době vydání bylo zastaralé. A obávám se, že pro dnešního hráče už právě kvůli grafice a uživatelskému rozhraní budou Krynn hry spíše nehratelné. Pokud ale Gold box hry milujete, asi je budete chtít mít ve svém GOG katalogu.