Game Informer „prokecl“ Titanfall od Respawn pro PC, Xbox One a X360
zdroj: tisková zpráva

Game Informer „prokecl“ Titanfall od Respawn pro PC, Xbox One a X360

6. 6. 2013 16:43 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Nene, nemusíte se vrhat ke svému digitálnímu vydání Game Informeru, chyba už byla napravená. Ale ne dokonale. Někdo na NeoGAFu si předplatil časopis a stáhlo se mu červencové, dosud nevydané číslo a s ním i představení titulu Titanfall, na kterém pracují bývalí tvůrci z Infinity Ward, nyní Respawn Entertainment.

O projektu „Titan“ jsme naposledy psali před měsícem a jak se zdá, dané informace asi nebyly daleko od pravdy. V textu se hovoří o mixu AI a reálných hráčů a obrovitých mocných Titánech, což naznačuje, že se tu skutečně vyskytnou střety platfusáků a obřích robotů. Dále se hovoří o částečné kinectové podpoře (asi v oblíbené rovině hlasového ovládání?), SmartGlassu, kampaňovém multiplayeru, klasickém multiplayeru a dosud nepotvrzeném módu.

Titanfall poběží na hodně upravovaném Source enginu, protože nebyl čas vytvářet vlastní. Díky tomu by ale Titanfall měl běžet v 60 FPS. Ve hře skutečně najdete Piloty, tedy pěší vojáky, kteří mohou řídit druhý typ jednotky – mechy jménem Titan. Ti jsou obrovští a tak musí být Piloti v boji opatrní a chytří. Samozřejmě mohou Titany pilotovat nebo je nechat následovat v režimu AI, kdy Titan sám střílí a hýbe se.

Nejlepší způsob, jak sundat Titany (kteří jsou prý docela rychlí a navíc mají silný pancíř, což pro jinak dobře vyzbrojené Piloty neplatí) bude vyšplhat na ně a rozstřílet jim „mozek“. AI se ale zmocní i „legií vojáků“, což se bude zřejmě vztahovat ke kampani, ale možná i kompetetivnímu multiplayeru.

Titanfall vyjde na Xbox One a PC. Respawn vysvětlují, že původně chtěli s Titanfall jít na PC, PS4 a Xbox One, ale následně se ukázalo, že při velikosti týmu bude rozhodně lepší, když se zaměří jen na jednu konzoli. Titanfall by tak měl vyjít na Xbox One a PC na jaře 2014. Ještě bude X360 verze, ale na ní bude pracovat jiné studio. Celkem dost ale článek (pokud jsou dané informace pravdivé) prozrazuje o hardwarové vybavenosti konzolí.

Dotaz zněl na to, zda tvůrce nelimitovalo 5GB RAM GDDR3 u Xboxu One oproti 8GB DDR5 u PS4. Respawn prý ale ani neví co si má počít s pamětí u Xbox One, protože je zde díky celé architektuře mnoho „prostoru“. Game Informer dodává „to, co chybí Xboxu v RAM by měl kompenzovat cloud computing“. Využití cloudu by mělo zajistit nekonečný počet dedikovaných serverů, ale také částečné zpracování fyziky a „pár tuctů AI vojáků“. Zní to zajímavě, ale počkáme si na oficiální oznámení a samotný článek v Game Informeru.

Nejnovější články